Vraag

Aansluiting nieuwbous

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Wij zijn al tijd bezig met een aansluiting voor internet. Eerst is er een wachttijd van maanden door fouten met accounts waardoor we 2 accounts hadden en een afspraak inplannen al een maand duurden en diverse telefoontjes.

11 januari zijn ze dan gelukkig langsgeweest alleen toen lag de kabel niet ver genoeg in de straat om de aansluiting te voorzien

Nu zou 20 januari iemand langs komen om dit op te lossen. Op de dag zelf zonder telefoontje krijgen we 26 januari door door middel van een mailtje nieuwe afspraak. Niemand kan me telefonisch vertellen waarom want nummers van de lassers hebben ze niet. Ben diverse keren doorgeschakeld geweest zonder antwoord te hebben.

Ik weer vrij regelen met werk want ja nog geen internet is niet thuiswerken. En ik was nog hoopvol dat een week uitstel te overzien valt. Krijg ik nu opeens een mail dat ze pas 8-02 komen. Wederom zonder reden, na een half uur wachten aan de telefoon voor doorverbinden heb ik het maar op geven. Weet iemand wie ik moet bellen of waar ik naar moet vragen om aan de lijn de planner van de afspraken te krijgen of degene die weet waarom afspraken worden geannuleerd 


1 reactie

@Pepijn.kristel 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens invullen (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer