Skip to main content

Beste,

 

Heb bij jullie een gsm gekocht met abonnement maar heb mij bedacht.

Wil deze graag terug sturen maar vind nergens een retourlabel en customer service kan mij deze niet doorsturen.

 

Via de site is het ook niet helemaal duidelijk wat er moet gebeuren, kan iemand mij helpen om dit in orde te maken?

En ook dat mijn abonnement terug word gezet naar het vorige.

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Charlie Toebak

R4WEBSHOP023320436


@CharlieToebak 

TIP: Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of als er nog moest om bijkomende info gevraagd worden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@CharlieToebak Ik heb hiervoor dossier 54341402 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.De dossierbeheerder gaat het nakijken en u nadien zelf hierover terug contacteren.Groetjes,Joel


Reageer