Verandering abonnement

  • 17 July 2017
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Heb op 02 juli via de site geprobeerd te veranderen van abb van mobili phone 20 naar abb "M" van €25.
kreeg foutmelding via mail (krijg enkel keuze als ik van een andere operator zou komen)?
Kontact opgenomen met klantendienst. Aanpassing zou gebeuren.
Vandaag 27 Juli nog altijd niet in orde. Opnieuw gebeld ; nu zou ik ineens niet kunnen overschakelen omdat mijn vorig abonnement te oud is (1 Jaar?) "M" Bundel is €25 voor 300 bel minuten, 3G data, onbeperkt sms + favoriete app. Aan telefoon zei men mij dat daar sowieso nog €5 voor iedereen bijkomt ? Heb de simulatie gedaan via de site, geen sprake daar van bijkomende €5 ook niet in de voorwaarden. Maar voor mij hadden ze wel een oplossing, ik kon een soortgelijke upgrade van mobile phone 30 krijgen; Let wel €30 + € 5 voor hetzelfde als "het M" abonnement ??
Tegen mij werd gezegd dat ik met mijn abbonemet altijd mocht hoger gaan , niet lager...en nu zou ik daarvoor €35 moeten betalen voor wat voor €25 word aangeboden ? Heb de vraag gesteld wat mij een contractbreuk zou kosten......kon met niet bereiken...

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Calle, graag het betrokken nummer, daar je een contract hebt van 24 maanden, kan je deze niet zomaar aanpassen naar een Mobilus M, deze loopt namelijk voor een periode, graag het betrokken nummer per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

Reageer