promo smartphone

  • 10 December 2015
  • 4 reacties
  • 573 Bekeken

Zowel mijn man en ik hebben een smartphone besteld en betaald. Er staat bij levering mogelijk binnen drie dagen. We zullen opgebeld worden voor levering. Nu lees ik overal dat het weken kan duren voor we hierover gebeld worden. Stom, ik had eerst moeten inlezen...maar goed. Nu komt het, ik heb geen weken. Volgende vrijdag zouden onze kinderen die telefoon moeten krijgen bij een goed rapport. Mensen bij wie het wel snel ging?

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 1
Nog geen ervaring mee maar ik denk dat als je het toestel direct wilt hebben je best langs een Proximus Center gaat.
Tip voor Proximus: zorg dat klanten kunnen bellen naar Proximus Centers of op zijn minst dat de klantendienst kan kijken of het toestel in de winkel op voorraad is, dan heb je tenminste geen tijd verloren met er naartoe te rijden terwijl deze er niet zou zijn.
Sommige Proximus center verantwoordelijken geven wel hun mailadres door, als je erom vraagt, zodat je kunt vragen of ze bv een product in stock hebben.
Maar dat zal uit vrije wil gebeuren natuurlijk.
In ieder geval is het wel gemakkelijk en beter dan een telefoon want ze laten dikwijls lang op hun wachten wegens te druk. ik gebruik nu altijd hun mail, waarrop ik toch altijd een antwoord gekregen heb in tamelijk korte tijd en zeker dezelfde dag nog!
Ik heb een nieuwe smartphone besteld, waar je een smart watch bij krijgt. Ik wacht al een week op een telefoontje. Op de site blijkt echter dat je dit toestel ook kan kopen met een levertermijn van 3 dagen, als je een nieuw nummer neemt. DIT vind ik NIET kunnen. Ik ben al jaren bizz-klant en wil een nieuwe smartphone ZONDER EEN NIEUW NUMMER aan mijn contact personen te bezorgen (drukwerk moet ook aangepast en is een extra kost)
Dit is geen goede werkwijze om een trouwe klant ( meer dan 30 jaar) te behandelen. Trouwe klanten worden benadeeld door dit systeem. Een aanpassing van je maandelijks abonnement naar een hoger bedrag is toch ook in het voordeel van proximus!!!
Ik heb een abbo met nieuw nummer genomen dus ik denk dat die levertijd van 3 dagen onzin is. Ik wacht tot maandag, heb ik dan geen telefoon gehad dan bel ik om mijn aankoop te annuleren.