Vraag

Levering smartphone

  • 22 October 2018
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

Ik bestelde via de webshop een smartphone met abonnement, maar meer dan een orderbevestiging heb ik nog niet ontvangen! Ik heb al telefonisch en via de chat contact genomen, maar niemand kan mij vertellen wat er gaande is... De status van mijn bestelling blijft maar staan op 'bestelling ontvangen', maar is nog steeds niet 'in behandeling'. Nochtans werd er gepromoot dat hij binnen 24u zou geleverd worden... niet dus! Heeft iemand dit ook meegemaakt en zo ja, hoe is dit opgelost?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tinne, kan je me even je gsm nummer doorgeven via een privé bericht? Dan laat ik je even contacteren hierover.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dag Charlotte, ik stuurde je zonet een privébericht met mijn gegevens. Ik zou het wel straf vinden dat ik via een reactie op het forum op een oplossing krijg aangereikt en niet via de reguliere klantendienst.
Reputatie 7
Badge +4
Tinne, wij van de technische dienst kunnen hier helaas zelf niets van zien, maar ik wil je gerust laten opbellen door mijn collega's van de administratieve dienst. Momenteel heb ik je privé bericht nog niet mogen ontvangen. Als ik dit binnenkrijg, doe ik onmiddellijk het nodige. Grtjs, Charlotte.
Charlotte, het privébericht werd nochtans 15 minuten geleden al verstuurd. Ik heb al contact gehad met collega's van alle soorten diensten maar niemand kan mij iets vertellen. Ik wil gewoon weten wanneer de levering zal gebeuren, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Ik heb net hetzelfde probleem, al reeds een maand! Hoe zit het nu? Bestelling is betaald en er gebeurd niets. Niemand helpt, klantendienst niet, dienst webshop niet, in de winkel niet, chat niet, ... ongelooflijk, we denken er sterk over na ons geld terug te vorderen!

Reageer