Beantwoord

iPhone 7

  • 9 September 2016
  • 9 reacties
  • 943 Bekeken

Wanneer zullen iPhone 7 gelinkt aan een abonnement kunnen aanschaffen
icon

Beste antwoord door Marleen 9 September 2016, 16:56

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Er is nu een actie:
Hier vind je de informatie over die actie iPhone 7 met abonnement van Proximus:

www.proximus.be/nl/id_cr_gsmcatlanding/particulieren/producten/toestellen/gsm-catalogus.html?v1=Affiliate&v2=TradeTracker%2FETR-Esales&v3=Scherpe+deals&v4=banner&v5=195106&v7=res-brand

'€99 met Smart+ Phone 45 enkel op 16/9 , maar vandaag al te reserveren. Ook voor bestaande klanten.'
Let wel op: afspraak enkel mogelijk in een Proximus center.

en hier hoe je het moet doen:
www.proximus.be/id_cr_jointofferiphone7/particulieren/producten/r-orphans/i-phone-7-promotie.html
Reputatie 7
Badge +6
FYI: Direct in het Nederlands: 'hoe je het moet doen': :$
www.proximus.be/nl/id_cr_jointofferiphone7/particulieren/producten/r-orphans/i-phone-7-promotie.html
En zie zeker deze bijlage:
ALGEMENE VOORWAARDEN:
ALLEEN VOOR DE EERSTE 1000 KLANTEN???
Reputatie 7
Badge +6
FYI: Ik heb op,Twitter de vraag gesteld hoe het zit met 'de eerste 1000 klanten' en wat er dan gebeurt met de volgende: antwoord van een 'vendor manager: 'Proximus zal proberen zoveel mogelijk klanten te laten genieten van dit aanbod. De eerste 1000 zijn gegarandeerd'.
Momenteel is het enkel voor de iPhone 7 32GB en niet voor 128GB of 7Plus 128Gb
Reputatie 7
Badge +6
Ik lees op Twitter (bericht van de vendor manager) dat de iPhone 7 128 GB ook in promo zou zijn aan € 199 met een abo Smart+ 65, maar dat vind ik nog nergens op de site terug. Voor de 7 Plus is er (nog) geen promo.
Dat ze dikwijls elkaar tegenspreken wisten we al maar wie de waarheid spreekt weten we niet altijd 😉
Denk dat de manager er eentje krijgt van 128 ... de 'gewone man' maar 32 😃
Ik denk dat de actie goed fout zal lopen .... nu blijkt er al een probleem te zijn met uitlevering van Apple ... dus ik zou d'r niet teveel op rekenen dat je effectief er eentje krijgt op de release datum ...
Aktie is al niet meer terug te vinden op de site ... of zie ik dit verkeerd ?
Zijn er nog mensen die op een wachtlijst staan voor een iPhone 7 te ontvangen?
ik sta nu al 11 dagen op een wachtlijst maar krijg zo goed als geen informatie.
eerst had ik een reservatie gedaan via de webshop, bericht gekregen dat het toestel beschikbaar was, eenmaal in de shop aangekomen kreeg ik de melding dat dit niet klopte.. intussen alweer 9 dagen verder...

Bellen naar proximus helpt niet, doorschakeling naar de lokale shop doet met ook niet..
Bij mij heb ik het "probleem" dat mijn toestel gereserveerd is in een shop in de buurt van mijn woning, maar momenteel zit ik wegens werk-verplichtingen en 100km hier vandaan.. ik kan dus niet zomaar even de shop binnenspringen.

zijn er nog manieren om de wachtlijst te checken of om de lokale shop toch te contacteren via telefoon of email?

Reageer