Vraag

iPhone 5S 'in voorraad'

  • 28 June 2017
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

Gisteren heb ik online een iphone 5S zonder abonnement willen bestellen tbv 300 euro. Het toestel stond in voorraad. Heb vervolgens 5000 punten ingeruild om 40 euro getrouwheidskorting te verkrijgen. Wanneer ik verdere stappen wou zetten met het bestelmandje kreeg ik de melding dat het toestel niet meer kon besteld worden, gezien ze niet meer in voorraad was.
Vandaag dan naar de proximus-shop gegaan om daar het toestel te bestellen. Het toestel was niet meer te verkrijgen in de winkel, wel via de webshop. Maar de bediende kreeg exact dezelfde melding .. eerst voorradig, eens ze verder wou gaan was het toestel niet meer beschikbaar.
Dixit de bediende kon ik hetzelfde toestel enkel nog bestellen als ik een abonnement gedurende 24mnd afsloot. Maar na een kleine rekeningsom te maken, kwam dit echter veel te duur uit.
Het eerstvolgende/'goedkoopste' toestel zonder abonnement bedraagt echter 370 euro, en dat wil ik echt niet betalen.
gevolg: geen iphone 5S ; en 5000 pnt / 40 euro kwijt want ik kan die niet terug omzetten in punten .. enkel te gebruiken voor aankoop toestel/toebehoren
Indien het toestel voorradig is zou het toch niet mogen uitmaken of je die nu met of zonder abonnement wilt aankopen?

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Ik heb dit net ook eens bekeken.
Ongehoord dat er zo wordt gewerkt....

Wat u kan doen:
U neemt de gsm + abonnement 24m (tarief dat u zelf wilt)
na 1 maand zegt u op. Dan dient u de restwaarde van €160,99 te betalen.
En hebt u dus alsnog een Iphone 5S met uw €40 getrouwheidskorting.

Hier hebt u de link naar het afschrijvingstabel:

https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AfschrijvingProximus.pdf?v1=shorturl&v6=afschrijving
da's ook een manier 🙂 hartelijke dank voor de tip!

Reageer