Vraag

Internet + TV Fullfiber - startkosten

  • 8 December 2016
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Ik verhuis naar een (nieuwbouw)woning waar een aansluiting mogelijk is op proximus fiber. Bijgevolg ben ik aan het verkennen welke abonnementsformules er bij proximus mogelijk zijn maar ik raak er via de website niet wijs uit wat alle kosten zijn. Dat maakt het lastig om een vergelijking met de concurrentie te maken.

Ik heb geen speciale packs nodig en ben enkel geïnteresseerd in een internet + TV combi.
De website vermeldt: 55€ / maand incl btw.

Wat is de initiële investering?

Ik vermoed dat ik een modem/router nodig heb van proximus. Dewelke en hoeveel kost die? Moet die gekocht of gehuurd worden?
Voor TV zal ik allicht een decoder nodig hebben. Ook hier is me niet duidelijk of die inbegrepen zit in de maandelijkse prijs, of gekocht moet (of kan?) worden.
Wat is de initiële activatiekost voor een nieuwe klant?

Het liefst had ik deze info op de website bij elkaar gevonden maar ik vind het gewoon niet (http://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_internet_tv/particulieren/producten/r-orphans/verkavelingen-in-glasvezel/internet-tv-voor-glasvezel.html)

Ook lijkt dit me een vraag om te stellen via e-mail aan een helpdesk maar ook dit is geen optie in de "contacteer ons" mogelijkheden. Vandaar maar op dit forum. Ik hoop dat hij in de juiste categorie staat.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ook lijkt dit me een vraag om te stellen via e-mail aan een helpdesk maar ook dit is geen optie in de "contacteer ons" mogelijkheden. Vandaar maar op dit forum. Ik hoop dat hij in de juiste categorie staat.
Dag axl1988,
Bedankt alvast voor je vraag en je interesse in ons bedrijf en haar producten. Ik stel voor dat je een privébericht stuurt naar mijn collega's van Het Proximus Team, met je adresgegevens en dergelijke, dan zullen mijn collega's je situatie bekijken en gepast antwoorden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op deze link, je tekst in te vullen in het voorziene veld, en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Mvg,
Hoe snel kan ik op zo'n privébericht antwoord verwachten? De vraag is ondertussen bijna een week geleden gesteld. De info die ik nodig heb lijkt me voor een proximusmedewerker nochtans relatief simpel te beantwoorden.

Voor het pakket internet + TV FullFiber:

- wat is de initiële investering:
-- wat is de activatiekost voor een nieuwe klant?
-- wat is de installatiekost?
- Zijn modem en decoder inbegrepen in de maandelijkse abonnementskost van 55€?

Bijkomend zou ik willen weten of de tv Replay functie inbegrepen is in dit abonnement? Op uw site lees ik soms van wel en anderzijds een maandelijkse prijs alsof het een optie beteft.

Ik maak een vergelijking van de opties die ik heb aan providers in mijn nieuwe woonst en zou een beslissing willen kunnen nemen...
Reputatie 7
Badge +3
privébericht is beantwoord 🙂

Reageer