Vraag

GSM Abonnement + GSM

  • 26 July 2017
  • 3 reacties
  • 427 Bekeken

Ik wil een IPhone 6s bestellen ( Rose gold). Op de site staat er " laatste stuks beschikbaar" maar toch kan ik niet kiezen om mijn abonnement + gsm in een mandje te leggen. Heb al gebeld naar de 22 800 en naar de E-shop helpdesk. Maar beiden sturen ze me naar elkaar en geen enkele kan mij een verklaring geven of helpen 😞.
Hoe kan ik alsnog deze bestellen samen met een upgrade van mijn abonnement?

3 reacties

Ik heb hetzelfde voor. Ik probeer al bijna 3 weken om diezelfde smartphone (iPhone 6s 32GB Rose Gold) + abonnement te bestellen voor mijn vrouw, omdat ik er ook zo eentje heb (van mijn werk) en ik er heel tevreden over ben.
Op Proximus site is die smartphone is zogezegd ofwel "laatste stuks" en sedert vandaag terug "in stock" ... maar er komt geen "bestel knop" op het menu om te kunnen doorgaan met de bestelling.
Ik heb al meerdere keren gebeld naar de 22 800 en ik krijg daar telkens te horen dat er een probleem is met de website en dat ze er alles aan doen om het op te lossen maar er komt gewoon geen oplossing.
Na 3 weken ben ik het stilaan beu en ik ben inmiddels aan het uitkijken naar een andere oplossing (iPhone 7 dan ?) maar dan wel bij één van de concurrenten want ik heb steeds het gevoel dat je je bij Proximus niet echt verder wordt geholpen.
Spijtige zaak 😞
Ondertussen in de proximuswinkel in Oudenaarde het verhaal gedaan en die hebben een aanvraag ingediend om mij op te bellen. Dit ging binnen het uur zijn? Was inderdaad binnen het uur, maar de telefoon rinkelde 1 sec en had zelfs de tijd niet om op te nemen. Maar hun registratie is wel gebeurd he....
Ondertussen ook aan het uitkijken wat de mogelijkheden buiten proximus.
Ik krijg toch nergens een degelijke antwoord.
Mijn ervaring met combinatie GSM- GSM abonnement met Proximusis is ook heel slecht uitgevallen (paar jaar geleden 2 bestelling gedaan, één via internet voor mij en paar dagen nadien één in een verkooppunt voor mijn partner). Bij verkooppunt zeiden ze ons dat we geluk hadden want was één van de laatste toestellen. En wat bleek: na paar dagen wachten plots bericht dat mijn bestelling via internet niet meer kon geleverd worden...
En meest recente ervaring: in verkooppunt te Aalst nieuwe aangekocht voor mijn partner en slechts 1 model in stock aanwezig. De andere waren ook beschikbaar maar ongekende levertijd...

Reageer