Geen iPhone 7 32 GB met abonnement aan winkelmandje toevoegen


weet iemand hoe het komt dat je bovenstaandje niet kunt toevoegen aan je winkelmandje?? al een half uur aan het proberen!!

10 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, enorm irritant.
Reputatie 4
Badge +2
Dit is een bekend probleem dat al een poosje loopt.
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/iphone-7-32gb-black-joint-offer-39744/index1.html#post580382
Ik heb rondgebeld( klantendienst konden ze me niet helpen) en in de winkel nog veel minder. Ze zeiden dat het model uitgeput is maar afzonderlijk kun je het wel nog krijgen dus slaat nergens op.
S1mon3, is het jou uiteindelijk gelukt? Levertijd 8 weken lees ik??
Reputatie 4
Badge +2
Alles terug in orde nu. 📱
Ik krijg nu droog weg een mail dat mijn bestelling geannuleerd is omdat ik al proximus klant ben??? Kan iemand mij verder helpen of weet iemand meer??
Je kan ook altijd nog een privébericht sturen naar het proximus team.
Reputatie 4
Badge +2
Bij de voorwaarden staat dit vermeld:

Aanbieding enkel geldig op internet, beperkt tot de eerste 500 klanten en niet compatibel met een Pack.

En dit ook nog:

Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Wanneer de voorraad op is, wordt hij niet aangevuld. Eén smartphone per klant. Aanbieding niet cumuleerbaar met andere Proximus-promoties, met uitzondering van de lopende Pack promotie voor nieuwe internetklanten.

Kan u zich hierin vinden?
Bedankt voor jullie antwoord!
Dit lees ik bij de voorwaarden:

Je hebt al een mobiel abonnement bij Proximus?
Combineer je huidig abonnement met een smartphone en een DataPhone-optie naar keuze en wij zorgen voor de aanpassing van je huidig abonnement.
Opgelet! Momenteel kun je geen web exclusieve iPhone-aanbieding toevoegen aan je Proximus Pack. Als je al van een smartphone+abonnement-aanbieding geniet kun je niet intekenen op een nieuwe smartphone+abonnement-aanbieding.

Ik heb geen pack, geen huidige smartphone + abonnement dus snap er niets van. Volgens de voorwaarden op hun site voldoe ik toch?
De manier waarop vind ik ook beneden alles. Een mailtje: bestelling geannuleerd.. ik ben hiervoor naar de shop geweest, klantendienst meermaals gebeld... en dan gewoon een mailtje: bestelling geannuleerd?!
ik ben al jaren tevreden klant maar de laatste tijd wordt het me toch iets te gortig... de manier waarop je als (business) klant soms wordt geholpen wanneer je de klantendienst belt...
op dit moment heb ik het gehad met het hele gedoe. Ze mogen de iphone houden en ik zoek wel een andere provider;)
het toverwoord dat je overal terugvindt
"zolang de voorraad strekt"
😶
Daar ligt het niet aan, er is nog voorraad, dat hebben ze mij aan telefoon bevestigd en ik kon nog bestellen... anders zou er staan ' uitgeput'
dat is ook hun uitleg niet... bestaande klanten kunnen volgens hen niet inschrijven

Reageer