Beantwoord

Endless beats abb


  • Rising star
  • 13 reacties
hallo!
ik zag juist het nieuwe abbo dat proximus aanbied voor muziek en ,.. endless beats of zo heet dat? past perfect bij mij.
mijn vraag zou zijn; kan ik overschakelen naar dat abbonoment ? ik heb nu full control M met een gsm aangekocht.
MVG
icon

Beste antwoord door AzizA 5 July 2018, 18:10

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo grrr,
Je vindt alle info op https://www.proximus.be/MakeItEpic


Groeten,
Wim
kan iemand me helpen met de overschakeling?
Reputatie 3
Badge +1
Grrr

Dit kan zeker. Stuur me je GSM- en klantennummer en ze bellen je vandaag nog op hierover
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Mieke!

Het is zo dat als je momenteel een abo hebt lopen met een toestel in korting, moet u deze eerst opzeggen en de restwaarde op het volgende factuur, of u moet wachten tot deze periode is afgelopen aangezien de korting en dit abo niet combineerbaar zijn.

Groetjes,
Wouter
kan ik niet gewoon mijn joint offer houden en die promotie van endless beats niet gebruiken? want ik vind het wel zeer spijtig, aangezien je dit abbonoment ook met joint offer kan aanschaffen zie ik het problem ook niet?
mvg
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Marieke, we kunnen jouw full control abonnement zonder kosten en met behoud van jouw contractsduur omschakelen naar de Epic beats, maar de promo van 6 maanden 5 euro korting is niet cumuleerbaar met jouw huidig promo. Groetjes, Aziz
Hallo, ja dit zou eigenlijk perfect klinken.
zolang ik mijn toestel op dezelfde manier kan afbetalen, zou het perfect zijn.
kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
MVG
Reputatie 7
Badge +3
Hey Marieke, wij kunnen dat voor jou inorde brengen. Kan je dit dan bevestigen? Groetjes, Aziz
hey AzizA, tuurlijk, hoe ik dat?
mvg
Reputatie 7
Badge +3
Hey Marieke, ik heb het nodige gedaan, de aanvraag voor wijziging naar een Epic Beats abonnement is ingediend, je zal binnen drie werkdagen ook een nieuwe simkaart ontvangen. Groetjes, Aziz
AzizA, behoud ik mijn nummer dan wel?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

jawel, met behoud van uw gsm nr.

Groeten, Akhi

Reageer