Skip to main content

Beste, 

Ik ben al 30 jaar klant en moet altijd mijn getrouwheidskorting opnieuw aanvragen, kan dit via deze weg of moet ik ergens anders dit aanvragen?

Mvg Mario 

FYI: je bent op de goeie weg om dit aan te vragen, alleen afwachten tot een PX moderator hier de draad opneemt om je verder te helpen.


@mostmansmario Getrouwheidskorting is opnieuw geactiveerd voor 12 maanden via order R000000110000TYGEB.Mail volgt nog van de wijziging.Groetjes,Joel


Bedankt Joel M !


@mostmansmario Graag gedaan.Groetjes,Joel


Kom ik ook in aanmerking voor een korting als jarenlange vaste klant?


Dag @Wim Hoorelbeke je geniet al van gedeelde facturatie via de werkgever, deze korting is niet cummuleerbaar. Mvg, Heidi


Hoe komt het dat ik als trouwe klant geen korting meer krijg. Bestaat niet meer volgens klantendienst.  Eerst kreeg ik 5 euro korting per gsm abonnement . Dan 3 euro. En nu niks meer. Ben ondertussen 45 jaar klant bij RTT, Belgacom en Proximus. 

Klopt dit allemaal nog wel.


Hoe komt het dat ik als trouwe klant geen korting meer krijg. Bestaat niet meer volgens klantendienst.  Eerst kreeg ik 5 euro korting per gsm abonnement . Dan 3 euro. En nu niks meer. Ben ondertussen 45 jaar klant bij RTT, Belgacom en Proximus. 

Klopt dit allemaal nog wel.

FYI: Het is wel zo dat trouwe klanten korting maar 1 jaar loopt en dan opnieuw moet aangevraagd worden.
De PX moderatoren kunnen dit morgen verder voor u natrekken en meer info geven.


@J.V.G 

in juni is er een korting op gsm verlengd tot juni 2025

voor de andere toestellen zal ik laten nakijken 

Indien aanvraag OK, krijg je daarvan bevestigingsmail.

Groeten

Tina


Reageer