Sorry, maar je wil overstappen naar Scarlet. Dit is dus in de 1e plaats een vraag voor Scarlet, ook al is het een dochter van Proximus.
Over de installatie kan ik niet oordelen, maar als dat werkelijk een probleem is moet je zeker ook toekomstgericht denken omdat - zoals @Martin aanhaalt - de koperlijn vroeg of laat uit dienst zal worden genomen. M.a.w. geen koper en geen fiber, dus …. de andere concurrent?
Want bedenk, welke opties heb je?
1. Bij Proximus blijven tot koper is uitgefaseerd
2. Bij Scarlet idem - mits mogelijk en conform contract.
3. overschaklen naar fiber maar hoe inleggen?
4. Geen koper, geen fiber, dus ...
Was inderdaad niet duidelijk, maar ik vermoed dat het een Technieker van PX is die voor de installatie gekomen is!
Ik vrees inderdaad dat u uw vraag dienaangaande aan Scarlet dient te richten
Ik vermoed evenwel dat zoals bij Proximus dat indien fiber in het publieke domein beschikbaar is er geen nieuwe “koper”-abonnementen meer aangemaakt worden (en/of geen aanpassingen aan bestaande “koper”-abonnementen)
Aansluitingen** worden inderdaad door Proximus (of Proximus onderaannemers) uitgevoerd
Eventueel de Scarlet website raadplegen
Waarom meer betalen? | Scarlet
Internet abonnement
** dit geldt ook overdrachten tussen X en Y op het Proximus netwerk
Was inderdaad niet duidelijk, maar ik vermoed dat het een Technieker van PX is die voor de installatie gekomen is!
Maakt niet uit. Het nieuwe contract voor internet etc is afgesloten met Scarlet, niet met Proximus.
Ongeacht het logo op zijn vestje, de technieker kwam voor rekening van Scarlet, voor de aansluiting met Scarlet. Hoe de techniekers onderling worden geregeld en gefactureerd staat los van dit topic.
Ik bedoelde dat de PX medewerkers uit het verslag van de PX Technieker eventueel meer kunnen te weten komen, maar je kunt gelijk hebben dat scarlet dit ook kan opvragen.
Enfin we zien en horen het wel evt morgen…….
@Josseline1 Volgens wat ik kan zien bent u ondertussen toch op koper aangesloten.Indien u meer info wenst kan u zich best in dit geval richten tot Scarlet.Groetjes,Joel