Vraag

TV en internet vallen constant weg.

  • 4 December 2023
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Sinds 4 weken vallen tv en internet geregeld weg. Tot nu toe al 7 keer gebeld met technische dienst die telkens vanop afstand het probleem zogezegd "oploste". Dit was zo voor enkele dagen maar het probleem kwam elke keer terug. Ondertussen zijn er ook al 2 techniekers langs geweest maar ondanks het vervangen van de fiberbox blijft het probleem zich voordoen. Gisteren zondag 3 december tweemaal moeten bellen en vandaag ook weeral. Momenteel werkt alles weer maar voor hoelang? Wat er wel opvalt dat er telkens voor de problemen beginnen er altijd een electriciteitspanne is waarbij de hoofddifferentieel afspringt. Ik kan die terug gewoon aanzetten dus zit er nergens een permanente kortsluiting. Daarna beginnen dan de hierboven beschreven problemen. Kan het dan zijn dat er af en toe een (heel kort) stroomverlies zit op de modem? Of decoder? Of fiberbox? waardoor de elektriciteit dan uitvalt en zo zorgt voor het constant wegvallen van tv en internet? Ik ben geen technieker dus ik ken er niets van maar ik er moet toch ergens een oorzaak te vinden zijn!

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Werma08 

je mag je klantnummer nog even toevoegen op je profiel, dan meet ik je aansluiting eens uit.

Werd buiten de fibermodem de bbox of internetbox ook al vervangen?

 

Geert

Reageer