Vraag

Studio

  • 3 juni 2021
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Hallo wij hebben studio 100 do pass aangegaan maar via de app werkt het niet we hebben al 7keer gebeld en al naar de proximus winkel geweest en ze beloven altijd iets maar komt nooit iets van we zijn al 2 weken bezig en we moeten de kinderen altijd teleurstellen wie kan er helpen 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@scapafreak 

Hierbij wat uitleg en tips om te overlopen.

Studio 100 GO Pass bestellen en gebruiken | Proximus

  • De app kan enkel in België geïnstalleerd worden. Daarna kan de klant de app ook in het buitenland gebruiken.
  • De klant geeft een e-mailadres door om de app te activeren en moet daarna de activering ook via mail bevestigen, anders wordt deze terug gedeactiveerd.
  • De klant kan een profiel aanmaken of de app ontdekken zonder profiel. Als hij klikt op "Ontdek zonder profiel", krijgt hij een overzicht van de content.
  • Als de klant een filmpje aanklikt met een hangslot, krijgt hij de mogelijkheid om zich in te loggen. Daarna vult hij zijn MyProximus login en wachtwoord in.
  • Zodra login/wachtwoord correct zijn ingevoerd, krijgt de klant toegang tot alle content.

Lukt het hierna nog niet? Laat dit dan gerust weten en noteer dan even jouw klantgegevens in de profielinstellingen.

Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Reageer