Skip to main content

Sinds vorige vrijdag kan ik genkel nog mails ontvangen en niet meer verzenden met mijn skynet mail via outlook 2016 (office 365). Ik heb de stappen van de vorige topics al meerdere malen uitgevoerd. maar telkens bij de stap voor de verzendserver vraagt hij het wachtwoord en daar loopt het fout en blokkeert het. Mails verzenden via de proximus webmail lukt wel maar ik werk liever met de outlook versie. Heeft er iemand dit probleem ook gehad of kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt,

Peter,

Heb zelfde problemen gehad . Heb uiteindelijk IC specialist geraadpleegd. Die zei dat Windows er een zooitje van maakte , specifiek bij proximus . Uiteindelijk heeft hij er Thunderbird op geînstalleerd. Werkt prima.

Groeten.


Maar het is wel zo dat het probleem zich niet bij iedereen voordoet, waar de kink in de kabel juist zit weet ik ook niet?


@Peter VdB Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


Reageer