Skip to main content

Mijn mails komen niet allemaal meer toe in mijn skynet inbox. Niet via webmail, niet via Proximus mail applicatie.

in de shop vinden ze geen oplossing, 080022500 geen oplossing. Ze zeggen van eventueel een Hotmail account aan te maken ??? 
ben al bijna 20 jaar bizz klant. Wie kan er helpen ?

Ik heb ook skynet en geen probleem 

Die zal u kunnen helpen in de shop

 


Sinds gister ook problemen met binnenkomende mail, ik weet dat er mails zijn maar zie ze niet

 


@Stevesevereyns 

er staat op je skynet mail een foreward actief naar een @proximus.be mailbox.

Ben u hiervan op de hoogte?

 

Groeten 

Geert


@FrankL22 

ontvang je nog wel mails op je webmail? 

Webmail | Proximus

 

Groeten

Geert


Op mijn outlook en webmail wel, op mijn Mac niet

gr Frank


Beste Geert, ik weet idd niet wat je met forward actief bedoelde

groet

Frank


dat er op je mail @skynet de optie inkomende mail doorsturen naar xxxxxxx@proximus.be actief staat.

uitleg → Je e-mails doorsturen naar een ander e-mailadres | Proximus


@GeertC 

ja ik heb gisteren avond ingesteld om mijn skynet mails te forwarden naar @proximus inbox aangezien de Proximus inbox nog behoorlijk functioneert.

skynet gebruik ik echter zakelijk en Proximus eerder privé.

door te forwarden hoop ik op de volgende dagen geen mails mis te lopen.

ik hoop wel dat er een oplossing komt

voor mijn skynet inbox


@Stevesevereyns 

… ze kwamen ook niet binnen op de webmail, ook niet in spam? 

en je krijgt ze wel binnen dan op de @proximus.be mail?

 

Geert


Van een bericht van 5 blz. kan ik er maar een drietal lezen in mijn proximus inbox. Ik heb een iMac Apple.


Reageer