Skip to main content

Als ik programma's wil terugkijken, krijg ik steeds de foutmelding "serverfout" . Bijgevoegd een afbeelding van dit scherm.

Dit probleem duurt reeds al 3 weken. Wat is de oorzaak hiervan en hoe kan ik dit verhelpen?

 

Heb je modem én decoder al eens stroomloos gezet? (beide dus!)
Eerst de modem terug opstarten en als alle lichtjes branden pas de decoder opstarten.


@Yolanda16 

Kun je ze wel bekijken via de pickx-app of via http://pickx.be ?

Anders zullen de PX moderatoren eens moeten je instellingen nakijken en in dit geval omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer