Skip to main content

Hallo,

Mijn vader is al meer dan een jaar overleden. Ik had alle Proximus abonnementen stopgezet, maar Pulse to GSM basic krijg ik maar niet weg.

Ik heb al 2x gevraagd via andere weg om dit stop te zetten. 1x werd een maand gecrediteerd, maar de facturen blijven maar komen. Het is frustrerend dat ik zo lang na het overlijden van mijn vader nog altijd niet alle administratieve rompslomp kan afhandelen.

Graag stopzetten en de teveel betaalde maanden crediteren, aub. En een optie voorzien om dit op een gebruiksvriendelijke digitale manier op te zeggen voor de mensen die hier nog in de toekomst mee te maken krijgen.

Het betreft de account van Marc … info in ticket

Alvast bedankt,

Tom

Gecondoleerd.
Niettemin - ook al betreft het een overleden persoon - is het niet verstandig gegevens op een publiek forum te publiceren. U kan die gegevns binnen het uur nog  wijzigen.
Je kan alles kwijt in je profiel.
Dit doe je zo: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent).
Enkel de Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden (de gegevens van je vader)

Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Tom Van Schaeybroeck  Dit zou stopgezet zijn op 30/9/2024?

@Luc.M  Ik heb je de aangerekende periode gecrediteerd.

Stopgezet op 30/9.

Bedankt voor uw bekommernis, Mutlie.

Graag privé info verwijderen indien nog mogelijk, aub.

@Tom Van Schaeybroeck  De privé info zal door een PX moderator moeten gebeuren, die zijn te herkennen door het feit dat er een Proximus symbool () naast hun naam staat .

zoals bv hierboven bij PX moderator Luc.M.

@Tom Van Schaeybroeck Is doorgegeven,komt in orde.Groetjes,Joel

Reageer