Deze morgen SMS van proximus om mijn aanrekening van juli 2023 te betalen, zoniet komt er 10€ bij.
waarom gebruikteproximus die domiciliëring niet, terwijl er niets gewijzigd was mijnerzijds en er genoeg op de bankrekening stond?
Deze morgen SMS van proximus om mijn aanrekening van juli 2023 te betalen, zoniet komt er 10€ bij.
waarom gebruikteproximus die domiciliëring niet, terwijl er niets gewijzigd was mijnerzijds en er genoeg op de bankrekening stond?
Voor de zekerheid misschien even nakijken of de betaling echt niet is afgehouden van je bankrekening en/of je domiciliëring niet is stopgezet (door de bank misschien)?
Pas (indien nog niet gedaan) je Forum Profiel aan via https://nl.forum.proximus.be/settings/profile (terwijl je ingelogd bent). In het veld 'Ticket' kun je nog specifieke/privé info m.b.t. je klacht vermelden, dit is enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
De Proximus-medewerkers kunnen dan onderzoek doen of jouw betaling is gevraagd aan de bank.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.