Vraag

Opslag mailberichten

  • 1 September 2022
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 2

Geachte,

Bij het verzenden van een email via Proximus webmail, komt het verzonden bericht niet in de map “Verzonden” terecht. Ook in andere mappen vind ik het niet terug.

Ook krijg ik regelmatig de foutmelding,

 

Ik heb de poort nagezien en de bovenstaande gegevens zijn nochtans correct

Iemand een oplossing voor die problemen?

Alvast bedankt voor uw reactie,

MVG


5 reacties

Reputatie 2

Beste Forum,

Sorry, heb me vergist, het gaat hier over verzenden via Microsoft Outlook 2010.

De webmail is oke.

Groetjes,

ter info: hier worden enkele oplossingen besproken outlook fout 0x800cccdd - Google Zoeken

Reputatie 2

Beste Martin,

Dank voor uw bericht. Ik heb de instructies nauwkeurig opgevolgd, maar er is niets veranderd.

Misschien is er nog een andere benadering van het probleem?

MVG

 

Reputatie 7
Badge +4

Op basis van onderstaande zou dit UID-probleem wijzen op een probleem “Proximus server”

UID does not comply with the IMAP standard - Microsoft Community

 

Wikihow verteld evenwel iets anders m.b.t. de 0x800cccdd code (en zou u dit in MS Outlook zelf kunnen oplossen) 

How to Fix Error Code 0x800cccdd in MS Outlook with IMAP Server (wikihow.com)

 

De 1e vraag die een Proximus medewerker (moderator) u waarschijnlijk gaat stellen is: kunt u e-mails ontvangen en versturen via/in Proximus webmail?

Webmail | Proximus

= stelt het probleem dat er geen mails kunnen verzonden worden zich daar eventueel ook?

 

Probleem met bovenstaande is dat Microsoft voor zover mij bekend  o.a. de versie 2010 reeds geruime tijd niet meer ondersteund en u indien het probleem niet opgelost geraakt best voor een alternatieve applicatie kiest, bv. thunderbird voor mail en desgevallend libre office voor doc/excel/ppt/...

Reputatie 2

Geachte,

De formule “How to Fix...” had ik al uitgevoerd op aanwijzen van Martin. Zie  outlook fout 0x800cccdd - Google Zoeken. Zonder resultaat.

Webmail Proximus werkt goed.

MVG

Reageer