Beste,
Hier hetzelfde en het is heel vervelend dat herhalingen van programma’s worden opgenomen.
Dat is iets dat al het geval is met alle decoder types, en vele anderen zouden dit ik anders willen zien, maar je zou die wel moeten kunnen wissen, als ik naar de geprogrammeerde opnames ga kan ik daar selectief de episodes (herhalingen) die ik niet wil wissen op mijn V7 decoder.
Mss moet je eens proberen door de decoder te heropstarten of het daarna dan wel lukt, zie hoe het moet hier → Hoe herstart je uw toestellen
@Borki Kan je dit eens proberen zoals @Martin heeft aangeraden?
Bij geprogrammeerde opnames bedoel je toch GEPLANDE OPNAMES? Maar daar vind ik geen herhalingen, alleen de originele uitzendingen. ?
wordt vervolgd zeker?
Bedoel je dat het dan opgelost is dat de herhalingen niet opgenomen werden aangezien je niet zit staan bij geplande opnames.
Nee, bij de geplande opnames staan de herhalingen er niet tussen.Wanneer je de toets Guide gebruikt zie je al de programma’s staan die door die zender worden uitgezonden ook de herhalingen, maar wanneer je op een herhaling klikt en ingeeft om de serieopname te annuleren, wordt er niets meer opgenomen.
Als ik het programma Tijd voor Max bekijk dat van maandag tot en met vrijdag wordt uitgezonden op NPO één om 17.05, staat er elke dag tussen (ALLE OPNAMES) de herhaling van 11.10 en ook van 07.10, wanneer ik de opname van 07.10 wis krijg ik de geplande herhalingen te zien, ik geef dan het commando om die aflevering niet op te nemen, maar dat gebeurd dus wel.
Ik ben benieuwd. Vriendelijke groet Borki
Sorry, vergeten te zeggen, ook als ik op mijn iPad via Pickx de geplande herhalingen probeer te annuleren lukt dat ook niet.
Borki
Als ik het goed begrijp dan zou dit betekenen dat de herhalingen door NPO dan toch een ander episode-referentie krijgen, zodat je die toch apart kan annuleren en deze methode niet door alle zenders gebruikt wordt om toch onderscheid te kunnen maken tussen de episodes en hun herhalingen?
Van de NPO heb ik er gene op mijn v7 maar als ik bv de episodes van EEN “thuis” onder de geplande opnames bekijk kan ik de herhalingen apart annuleren.
@Borki Ik zal eens informeren hoe dit juist zit.
Oké, ik heb nu al de herhalingen (4) van De Slimste Mens die op zaterdag van 15 tot 19.50 geprogrammeerd staan geannuleerd. Ik zal het laten weten.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Borki
Het zou eigenlijk een heel goeie oplossing zijn dat je ze in één keer kunt annuleren, want nu moet ik ze één per één annuleren.
Hallo Martin,
de herhalingen van de slimste mens, zijn inderdaad niet opgenomen, maar met het programma op NPO 1 TIJD VOOR MAX , krijg ik dat niet opgelost.
Nog een vraagje, ik kan de volumeknop van mijn afstandsbediening V7 niet bedienen, ík moet dat bedienen met de afstandsbediening van de tv.
Wanneer ik op de volumeknop van de V7 duw knippert het lampje van de tv knop.
Weet jij de oplossing?
Vriendelijke groet
Borki
In verband met het volume: Als je de afstandsbediening universeel maakt → Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus
Kan je het volume regelen via de TV (wat bij alle vroeger decoders ook het geval was)
Bij de V7 decoder kan je wel nog het volume instellen (staat default op maximum)
met de “sub” toets tezamen met de “+” toets,
het volume van de decoder op max zetten.
Als het niet werkt om via de PX remote het volume via je TV te regelen , dan best eens van nul beginnen door de remote te resetten:
Je afstandsbediening resetten | Proximus
@Borki Dus als ik het lees is het alleen bij dat programma van NPO?