Vraag

Nieuwe decoder (Android)

  • 28 December 2022
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Hallo enkele maanden geleden mocht ik een nieuwe Android TV box ontvangen.   Via vrienden hoorde ik dat je dan de ude moet terugsturen, maar bij mij zat er geen Bpost label in de doos.  Moet deze dan teruggestuurd worden?  En hoe ga ik dan te werk?  mvg, Veronique


2 reacties

Labels worden via mail verzonden, kijk dus zeker ook eens in de spam folder.
Heb je je (privé) gegevens ingevuld in je → ForumProfiel?  (daarvoor moet je wel ingelogd zijn). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (o.a. je mailadres). 
Klik daarna onderaan links op "sla wijzigingen op".


Overigens moet je enkel nog de V5 Compact en V6 terugzenden. De V5 en ouder mag naar het containerpark. Een Proximusmedewerker (of Martin 😉 ) zal me wel tegenspreken als het niet zo is.

Reputatie 7
Badge +3

@Vebo 

 

Je moet inderdaad een bar code toegestuurd gekregen hebben via email.

Mocht je die mail niet ontvangen hebben, je kan de barcode ook terugvinden op je My Proximus app. Je gaat naar je account (links boven) en vervolgens bij ‘Bestellingen’.

Vind je helemaal geen bar code terug, dan breng je de oude decoder + stroomkabel in een doos naar een kantoor van Bpost. 

Bij Bpost is men op de hoogte van de procedure van het terugsturen van toestellen van Proximus, men drukt dan via een eigen systeem een label af zodat de decoder verder opgestuurd kan worden naar een verzamelpunt.

Je moet echter het ticket dan je dan krijgt bij Bpost wel laten zien aan de verkoper van een proximuswinkel zodat deze dan wel goed kan registreren dat je de defecte decoder hebt binnengebracht. Want anders kan deze nadien worden aangerekend.

 

Geert

Reageer