Skip to main content

Mijn Netflix is dit weekend gehackt, ik kreeg de o.a. de melding at mijn email account gewijzigd is. Daardoor natuurlijk geen toegang meer tot Netflix. Bij Netflix hebben ze dus mijn service code nodig om mij te identificeren, maar daar alles via een pakket van Proximus verlopen is heb ik deze niet, als bij naar de helpdesk belt wetten ze niet waarover ik praat. Voor Disney+ heb je dit probleem niet omdat daar bij Myproximus de code bij staat. Weet iemand hoe ik hier ooit kan uit geraken?

Alvast bedankt, Luc

@luc 14415 

we gaan op zoek naar een collega om je te helpen.

Groeten

Tina


Ondertussen is het probleem opgelost, via de Netflix app op de Proximus Android v7 decoder was ik nog ingelogd. Bij ‘ondersteuning’ vind je de code die je nodig hebt. 

Had ik nu niet ingelogd geweest dan heb ik geen idee hoe het verder zou moeten.

Luc

 

 


@luc 14415 

wij hebben het nummer ook gevonden via een collega… maar blij te vernemen dat het OK is.

Groeten

Tina


Reageer