Vraag

klacht dossier

  • 29 April 2023
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Waar vindt ik mijn klachten dossier terug 


4 reacties

ter info: mss kan je iets terugvinden via Myproximus en anders de reactie van een PX moderator afwachten als zij aanstaande dinsdag hier de draad terug opnemen.

Reputatie 7
Badge +4

Het dossiernr mogelijks in MyProximus, maar verder is er dienaangaande sinds geruime tijd nergens geen info hierover meer terug te vinden (tenzij via de Proximus medewerkers)

@Wuytsje27 

&

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen, om meer informatie te kunnen geven omtrent je klachtendossier: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Wuytsje27

als je je forum profiel verder invult, kunnen wij dat nakijken.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groetjes

Tina

 

Reageer