Waar vindt ik mijn klachten dossier terug
ter info: mss kan je iets terugvinden via Myproximus en anders de reactie van een PX moderator afwachten als zij aanstaande dinsdag hier de draad terug opnemen.
Het dossiernr mogelijks in MyProximus, maar verder is er dienaangaande sinds geruime tijd nergens geen info hierover meer terug te vinden (tenzij via de Proximus medewerkers)
&
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen, om meer informatie te kunnen geven omtrent je klachtendossier: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
als je je forum profiel verder invult, kunnen wij dat nakijken.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Groetjes
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.