Skip to main content

Internet valt soms weg via wifi bbox3. Support gebeld. Doen een reset van de modem router waardoor het wifi paswoord achteraan op bbox3 sticker niet meer werkt. Gaan mij over een uur terugbellen. Is niet gebeurd. Zeer slechte support. Ik log dan zelf maar aan op de bbox instellingen via WPS. Daar merk ik dat er inderdaad nieuw wifi paswoord is ingesteld. Hiermee kan ik dan mijn wifi verbinding herstellen. Echter nul op tien voor support !!!!

@Styn Als ik je post goed lees heb je op dit moment dus geen probleem meer?


Inderdaad. Probleem opgelost. Blijkbaar is er door de reset naar fabrieksinstelling door het support team een nieuw paswoord ingesteld voor de Wifi kanalen 2.4 en 5.0 ghz. Vreemd dat het support team daar geen weet van had. Dus uiteindelijk wifi connectie tot stand gebracht via Wps en in de Bbox instellingen het paswoord gewijzigd naar het paswoord dat op de bbox sticker staat achteraan de bbox. Ik had echter iets meer support verwacht van mensen die hier elke dag met bezig zijn. Te meer men beloofd terug te bellen binnen het uur en dat gebeurd niet. Blijkbaar is er dan na 4 / 5 uur teruggebeld maar op een oud Gsm nummer / gsm toestel dat ik al jaren niet meer gebruik. Misschien best eens de databases koppelen want in mijn  proximus profiel staat het juiste recente Gsm nummer waarmee ik proximus heb opgebeld.