Beste
We willen afspraak om modem + decoder voor 2de verblijf
Klantnr: 61xxxxxxx
MVG
Beste
We willen afspraak om modem + decoder voor 2de verblijf
Klantnr: 61xxxxxxx
MVG
Afspraak, wanneer?
Afspraak
xxxxxxxstraat 66
8000 Brugge
Gsmnr: 0479xxxxxx.
Mvg
De modem voor Wi-Fi hangt binnen in kast.
Kunnen we deze dan gebruiken?
Mvg
Beste
Ik heb al abonnement voor 1ste verblijf.
We wensen tvbox en internet voor 2de verblijf.
Ik veronderstel dat ik niet veel meer moet betalen?
Mvg
Als ik het begrijp zal ons maandelijks abonnement opgeslagen worden met 43,99 €?!
Mvg
Beste
Is het mogelijk de juiste datum te laten weten voor installatie van tvbox + modem?
Dit om te vermijden dat de technicus niet voor de deur staat van ons 2de verblijf.
Mvg
Dag
Staat dit nog zo genoteerd?
Afspraak: 16 december ilv namiddag?
Bekijk de datum en het uur van je afspraak met de technicus. Dit kan op drie manieren:
Beste..
Bedankt voor de vlotte hulp
Mvg
Bedankt voor de aansluitingen in 2de verblijf.
In 2de verblijf hebben we nu Flex fiber S. In 1ste verblijf Flex S ( nog geen fiber).
Vraagje: is fiber duurder dan gewoon?
Mvg
Ja, is waar.
Vraagje: Hebben we dan ook geen recht op laptob van 99 eur voor aansluiting 2de verbruik?
Beste provider Proximus
We lazen in de krant dat Proximus weer tarieven optrekt.
Mobile Flex S en 10 GB.
Die 10 GB gebruiken we nooit, msschn
3 GB???.
IS het niet mogelijk de prijs zo te laten?
Mvg
Proximus moderatoren zijn vanaf dinsdag 2 mei terug aanwezig op dit publieke forum, ik vermoed dat de Proximus website tegen dan evenwel ook up to date zal zijn
Concreet heb ik tot op heden nergens gelezen dat de prijs van een abo Mobile Flex S zal verhoogd worden, er is enkel sprake van een verhoging van het beschikbare datavolume (voor mobiel abo’s binnen pack Flex)
De datavolumes in de Flex-packs zullen aanzienlijk worden uitgebreid. Voor Mobile Flex S verdubbelt het datavolume van 5 GB naar 10 GB, terwijl het datavolume voor Mobile Flex M meer dan verdrievoudigt, van 20 GB naar 75 GB. Met Mobile Flex Unlimited is er ook een nieuw volledig onbeperkt plan voor een aantrekkelijkere prijs voor de meest intensieve gebruikers.
Buiten pack blijft tot nader order voor een bestaande klant alles hetzelfde
Volgens sommige bronnen zou Proximus zijn tarieven voor bedrijven en particuliere klanten herbekijken in het najaar!
Maar voorlopig zijn verdere details nog niet bekend.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.