Skip to main content

Ik ben klant bij proximus en heb een abonnement. Als ik probeer in te loggen krijg ik een melding dat er een probleem is met de instellingen van mijn account. 

Kan je misschien ietsje specifieker zijn?
Inloggen op de app? de website? webmail? iets anders?
Geeft de foutboodschap misschien iets meer informatie, hoe luidt ze?


Ik ben klant bij proximus en heb een abonnement. Als ik probeer in te loggen krijg ik een melding dat er een probleem is met de instellingen van mijn account. 

Had je al een MyProximus account aangemaakt,? Met de gegevens op je factuur.

hulp van iemand van Proximus zelf kan je pas maandag verwachten, 080022800blijft wel bereikbaar tijdens het weekend

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html


@Zutter Waar gaat het exact over? Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even na.


FYI: forumprofiel klik 👉 hier


Reageer