Skip to main content

Ik ben veranderd van firma. Waarom is het zo moeilijk om mijn GSM-nummer in mijn pack te steken ?

Het is  niet echt verstandig om je telefoonnummer hier open en bloot te plaatsen.
Wanneer de moderatoren hier de draad opnemen zullen zij dat hopelijk voor je doen.

Maar opdat zij je kunnen helpen moet je wel zorgen dat je forumprofiel  in orde is!
Vul dat aan terwijl je op het forum ingelogd bent
In het vak “Ticket (Privé)” kun je bijkomende informatie zetten. Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” en meld hier dat het is gebeurd.


FYI: Je titel kan je niet zelf aanpassen, dus zal het wachten worden tot een PX moderator deze aanpast.


@ava0570ing

kan je in je forumprofiel het klantennummer invullen waar die gsm bij moet?

welk abonnement moet het worden?

ik zie dat hij nu Pay&go is maar zonder verdere informatie kunnen wij niet verder?

Groeten

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


Reageer