Zit al 2 weken met een foutmelding P000, ik kan tv zien maar geen enkele opname! Ik heb vorige week 2x gechat, stappen gevolgd... Vrijdag is een technieker langs geweest maar nog steeds niet in orde! Net nu terug dingen gaan beginnen op tv en nog 40tal afleveringen moet zien van Dingens des Levens en Mooi en Meedogenloos, die kan ik niet terugkijken via een app! Ze gaan bijna weg! Vandaag gebeld, wimpelde iemand mij nog af, zijn computer was vastgelopen, zou me terug bellen maar uur later zelf terug gebeld. Willen ze weer technieker langs sturen maar ben niet voor 14u30 thuis, wil je nog goed zijn zodat ze niet voor een gesloten deur staan, kan ik niet beloven, ja pff. Ik weet het niet meer!
Probeer dit eens : herstart je toestellen voor internet en tv | Proximus
Ik heb paar keren gechat, hun stappen gevolgd, resetten vanalles, via tv, nieuwe toestellen, 2 techniekers geweest, gebeld,... niets! Donderdag is de 2de technieker geweest en heeft callback, masterline of wat het ook is gemaild, voor 16u heeft hij niets gehoord, is naar huis gegaan. Vrijdag middag komt hem terug en bleek terug te gaan. Nu vandaag wil ik terug kijken, weer die foutmelding P000, weer vlug gechat, weer gereset, nu gaan ze nieuwe box opsturen, is nieuw van Vrijdag... mijn opnamens gaan verdwijnen want 60dagen zijn om, wat ook kort is… Wordt hier gek van en ik heb alle begrip dat er is iets kan gebeuren maar om zelf overal achter te zitten, bellen en chatten met 10 verschillende mensen. Mogen nog blij zijn dat we tv kunnen zien maar toch, verslavende serie kijker hier en series die je nergens terug kan zien
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.