Vraag

Bijlage worden NIET mee doorgezonden nadat ze mijnproximus veranderd hebben . Hoe komt dat ??

  • 13 November 2021
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

Na dat ze mijn mail verander hebben worden er geen bijlage meer doorgestuurd, ook moet ik nu eerst mij bijlage die ik ontvang eerst downloaden vroeger kon ik ze eerst bekijken in weergave


6 reacties

Er worden nog problemen gemeld na de nieuwe interface van proximus webmail.

je hebt dit waarschijnlijk niet voor als je via een mailprogramma werkt maar enkel via http://webmail.proximus.be 

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel nog.

Reputatie 2
Badge

 

Beste

Heb verleden week al een probleem gemeld met openen en doorsturen van webmail..

 

Een proximus forum medewerker ging mij contacteren  na week end maar het blijft zeer stillekens daar.

Bij mijn proximus cloud zijn verleden maand  tientallen foto's verdwenen en krijg nu bericht dat ik 8gb van de 10 gb gebruikt heb.

Zeker geen foto 's opslaan daar en gebruik drive nu..

Moderator Martin is van goede wil maar kan er soms weinig aan verhelpen.

Succes

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@De Boel Felix 

Ter info

Werkt onderstaande bv. niet in Proximus webmail

betrokken e-mail selecteren en tonen - normaal is er dan aangeduid dat er een bijlage bv. van type  pdf aanwezig is - vervolgens op de 3 vertikale puntjes rechts naast de betrokken pdf indicatie klikken en weergave kiezen

P.S.

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Reputatie 1

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum :

ik zie deze melding constant verschijnen in de conversaties, maar ik heb de vaste indruk dat deze personen voor mijzelf ook geen oplossing kunnen bieden, want ik wacht al bijna 3 weken op een reactie van hen.

Weinig bemoedigend hé!!

 

Moderator Martin is van goede wil maar kan er soms weinig aan verhelpen

Beste Germain,
Hoe zou ik dit dan kunnen verhelpen indien het probleem zich zou bij Proximus bevinden?
Ik kan alleen maar tips geven en kennis delen die ik ondertussen na die vele jaren hier opgedaan heb  en in veel gevallen ook met google zoeken om bij sommige problemen tips te kunnen geven die hopelijk tot een oplossing kunnen leiden. Het is zoals je zegt ik kan alleen maar mijn uiterste best doen en helpen met de middelen die ik heb.

Dus laat ons hopen dat er toch iemand van het proximus forumteam (moderators) de reden kent van het probleem/problemen.
succes.

NB: ik ben geen moderator :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +5

@De Boel Felix @germain_01 @Jos_045 Wij zijn op de hoogte van problemen en fouten die zich voordoen in onze nieuwe lay-out. Deze worden onderzocht.

Reageer