Vraag

Aanvraag overname

  • 24 June 2022
  • 8 reacties
  • 4367 Bekeken

Waar kan ik de document voor het aanvraagformulier van overname mailen?

Bedankt voor u hulp.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@RLTB Men heeft u ondertussen al de juiste info gepost.Bedankt @Pat52 en @Martin  Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@RLTB  Het document vind u hier Overdracht-van-je-Proximus-diensten.pdf  

Vervolgens stuurt u het ingevulde formulier per email naar hbs.cessions.nl@proximus.com 

@RLTB Ter bijkomende info: Verder vind je ook op de prox site het volgende voor Privé of zakelijk → Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus  

Ga als volgt te werk:

  1. Download het overnamedocument(pdf, 359 KB) .   Je kunt ook vragen om het toegestuurd te krijgen of het afhalen in een Proximus Shop .
  2. Vul het digitaal in (open het met bv. Acrobat Reader) of met de hand in.
  3. Stuur het volledig ingevuld en ondertekend door jezelf en door de overlater, terug per e-mail of per post. Het adres is vermeld op het formulier.
    Vergeet niet een (digitale) kopie van jullie identiteitskaarten mee te sturen.
  4. Neem je een gsm-nummer over? Werd dit gebruikt om in te loggen op bepaalde websites?
    Vraag aan de overlater om zijn of haar gsm-nummer aan te passen voor MyProximus , itsme , WhatsApp , Facebook , Google , enz. zodat zijn of haar persoonlijke gegevens privé blijven.

De overdracht gebeurt binnen de 3 weken nadat we je aanvraag ontvangen hebben en de openstaande facturen betaald zijn. Op dat moment ontvang je van ons een melding per brief, e-mail en/of per sms.

Reputatie 7
Badge +3

@RLTB Vergeet niet een (digitale) kopie van jullie identiteitskaarten mee te sturen met het overname document.

Vraagje als ik de formulier in een brief schrijf kan ik via email mijn indentiteitkaart doorsturen of moet het erbij de brief

 

 

 

ter info: best meesturen want onder punt 3 hierboven staat er : Vergeet niet een (digitale) kopie van jullie identiteitskaarten mee te sturen.

PS: pas maandag komt iemand die van Proximus is, hier terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@NooningListening 

best mee in de brief, dan zijn alle documenten mooi bij elkaar

groetjes

Tina

@RLTB  Het document vind u hier Overdracht-van-je-Proximus-diensten.pdf  

Vervolgens stuurt u het ingevulde formulier per email naar hbs.cessions.nl@proximus.com 

Dank u wel.

Reageer