Hallo,
Wij hebben 2 tv boxen. Ik heb onlangs een mail gekregen. Dat onze tv box veroudert is en vervangen wordt. Mijn vraag is nu, wordt onze 2de box automatisch mee vervangen.
Alvast bedankt voor de feedback.
groetjes
Tooken
Hallo,
Wij hebben 2 tv boxen. Ik heb onlangs een mail gekregen. Dat onze tv box veroudert is en vervangen wordt. Mijn vraag is nu, wordt onze 2de box automatisch mee vervangen.
Alvast bedankt voor de feedback.
groetjes
Tooken
Maar dit kunnen de PX moderatoren morgen onderzoeken of het om beide decoders gaat of niet en daarom Indien het nog niet gebeurd is en de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Beste,
Vul je je forum profiel verder aan? Dan kunnen we nakijken? Bedankt.
Groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.