Beantwoord

Aanvragen nieuwe modem (wifi 6) niet mogelijk

  • 14 March 2024
  • 20 reacties
  • 249 Bekeken

Hoi, wanneer ik de modem met wifi 6 wil aanvragen krijg ik volgende foutmelding (zie foto onderaan).

Zou een moderator deze bestelling alsnog kunnen laten doorgaan? 

Alvast bedankt :) 

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 14 March 2024, 11:20

Bekijk origineel

20 reacties

@Lucav 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er nog bijkomend zou om gevraagd worden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Lucav  Dag, maandag aanstaande  zal deze geleverd worden door Bpost. Groetjes

@Lucav  Dag, maandag aanstaande  zal deze geleverd worden door Bpost. Groetjes

Top bedankt!

Ik heb net hetzelfde probleem, kunnen jullie dit even bekijken aub.

Dank

Wat voor nut heeft dit forum? Of moet ik nieuw topic starten voor exact het zelfde probleem? 

Reputatie 7
Badge +3

@SyBary  Dinsdag zal deze je geleverd worden.

Bedankt @Luc.M 

Reputatie 7
Badge +1

Wanneer heb je recht op een nieuwe modem (WiFi 6) zonder bij te betalen 🤔 Alvast bedankt voor het antwoord.

Ben je al klant?

De Internet Box is beschikbaar voor jou:

  • Gratis als je een Flex-pack hebt met de superieure internetervaring
  • Voor € 49 als je een ander internetproduct hebt

Schakel naar de Internet Box via MyProximus

Reputatie 7
Badge +1

Ben je al klant?

De Internet Box is beschikbaar voor jou:

  • Gratis als je een Flex-pack hebt met de superieure internetervaring
  • Voor € 49 als je een ander internetproduct hebt

Schakel naar de Internet Box via MyProximus

@Martin Bedankt. Ik heb een Flex-pack. Maar wat is superieure internet ervaring. Heb Internet maxi in mijn Flex-pack. Zie onderstaand geprobeerd maar geeft €49 aan.

 

Bij de supereure ervaring heb je een pack met vaste lijn, heb je recht op een gratis booster en heb je een emergency garantie bij wegvallen van het internet (via smartphone).
Voor het overige denk ik niet dat er een echt verschil is (de prijs uiteraard)

Maar kort en duidelijk: een vaste lijn in je pack houdt in dat je een pack met een superieure ervaring hebt. met opzeggen van de veste lijn verlies je die superieure (?) ervaring. (sic)

https://www.proximus.be/fiber-extreme/nl/pack-composer/copper?products=DOVPI,DJCJT,CBIQG

Reputatie 7
Badge +1

Bij de supereure ervaring heb je een pack met vaste lijn, heb je recht op een gratis booster en heb je een emergency garantie bij wegvallen van het internet (via smartphone).
Voor het overige denk ik niet dat er een echt verschil is (de prijs uiteraard)

Maar kort en duidelijk: een vaste lijn in je pack houdt in dat je een pack met een superieure ervaring hebt. met opzeggen van de veste lijn verlies je die superieure (?) ervaring. (sic)

https://www.proximus.be/fiber-extreme/nl/pack-composer/copper?products=DOVPI,DJCJT,CBIQG

@Mutlie Bedankt. Heb alleen de vaste lijn opgezegd dit vanwege dat ik veel weg ben met de mobilhome 🚐 en dat scheelt toen €12 per maand 😉 Weet niet of er toen ook superieure ervaring van internet erbij zat toen ik het opzegde. Kan me dat niet meer herinneren 🤔 Maar het zij zo.

Ik kan hier niet goed volgen want die link hierboven daar kan je ook niet kiezen voor vaste lijn blijkbaar en gaat het alleen over fiber, of zie ik ergens iets over het hoofd ?

Reputatie 7
Badge +1

Ik kan hier niet goed volgen want die link hierboven daar kan je ook niet kiezen voor vaste lijn blijkbaar en gaat het alleen over fiber, of zie ik ergens iets over het hoofd ?

@Martin Zie onderstaande foto, hier gaat het om. Toen ik de telefoon opzegde zat de WiFi6 modem er nog niet aan vast.Dus gewoon Flex abo is standaard en voor €12 per maand extra krijg je nu de superieure ervaring erbij 😥

 

Ik kan hier niet goed volgen want die link hierboven daar kan je ook niet kiezen voor vaste lijn blijkbaar en gaat het alleen over fiber, of zie ik ergens iets over het hoofd ?

Klopt eigenlijk, niet mijn fout maar Proximus biedt alleen zijn koper-abonnemeneten aan via een omweg via fiber. Tik maar in op google: “proximus packs”. En dan krijg je  … fiber, ze duwen het bijna door je strot op radio en tv en nu via de abonnnementkeuze.
Pas als ik mijn adres invul krijg ik de gewone abonnementen te zien, want nog lang geen fiber mogelijk hier, zoals op zoveel plaatsen on België. En het is die pagina (met de gewone abonnementen) waarvan ik de link postte.
Een mens vraagt zich af: (puur hypothetisch) stel ik heb behoefte aan een internet abonnement en PX biedt mij fiber aan maar dat ligt hier niet, dus geen PX ? ….

 

 

 

 

@Mutlie Bedankt. Heb alleen de vaste lijn opgezegd dit vanwege dat ik veel weg ben met de mobilhome 🚐 en dat scheelt toen €12 per maand 😉 Weet niet of er toen ook superieure ervaring van internet erbij zat toen ik het opzegde. Kan me dat niet meer herinneren 🤔 Maar het zij zo.

Als je de vaste lijn in een pack had je de superieure ervaring.
(zo begrijp ik de website - jouw afbeelding - die door de jaren heen ongewijzigd bleef  - behalve de prijs dan)

Misschien beter eerst de V7c aangevraaagd en dan de vaste lijn opgezegd? 🤔😁

Eerst de internet box aangevraagd bedoel je toch hè 

oef, ik ben menselijk 🤣

Reputatie 7
Badge +1

 

@Mutlie Bedankt. Heb alleen de vaste lijn opgezegd dit vanwege dat ik veel weg ben met de mobilhome 🚐 en dat scheelt toen €12 per maand 😉 Weet niet of er toen ook superieure ervaring van internet erbij zat toen ik het opzegde. Kan me dat niet meer herinneren 🤔 Maar het zij zo.

Als je de vaste lijn in een pack had je de superieure ervaring.
(zo begrijp ik de website - jouw afbeelding - die door de jaren heen ongewijzigd bleef  - behalve de prijs dan)

Misschien beter eerst de V7c aangevraaagd en dan de vaste lijn opgezegd? 🤔😁

@Mutlie Heb mijn vaste lijn per 01-05-2022 opgezegd. Was er toen al een V7c en superieure ervaring 🤔. Heb wel een wifibooster gekregen en terug gestuurd. De modem WiFi6 was er ook niet. Stabieler en sneller internet met Wi-Fi 6 en altijd een gegarandeerde connectie volgens mij toen ook niet vermeld. Maar het is goed dat dit erbij is gekomen.

@Antoon1 superieure ervaring (vaste lijn inbegrepen) slaat niet in verband met het al dan niet recht hebben op een v7c decoder maar wel op een gratis “internet box”=bbox4 

Reageer