Klacht over GDPR

  • 10 April 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Ik kreeg net een sms van jullie dat er een pakket voor mij onderweg is. Ik dacht een oplossing te ontvangen voor mijn klacht van gisteren en eergisteren, maar niet zo.
Ik open de link in de sms, na verificatie dat dit geen spam is, en wat zie ik de klantgegevens van iemand anders, dit is een duidelijke en gevaarlijke inbreuk op GDPR.

Het is ook niet dat klantnummer, naam en woonplaats lijken op mijn gegevens.

ik begin me toch serieus vragen te stellen over jullie procedures en de veiligheid van mijn gegevens bij jullie. Als ik inbel op jullie servicedesk moet ik zelfs mijn geboortedatum geven, waar ik het nut niet van zie,  maar ondertussen sturen jullie zelf de interne gegevens door naar andere mensen


2 reacties

6 dagen zonder zelfs een minimale reactie. Als jullie zelfs GDPR-inbreuk niet serieus nemen, hoe serieus zijn jullie dan over klantvriendelijkheid

Reputatie 7
Badge +4

@hasdee Dit zou inderdaad niet mogen gebeuren. Op uw klantennummer vind ik enkel communicatie over uw nr terug.

Ik vermoed dat er een menselijke fout gebeurd is. Ik stuur je nog een privébericht waar je me de gegevens kan doorsturen die je kreeg zodat ik dit verder kan onderzoeken. 

Reageer