Beantwoord

HLN+ lezen


Sedert enkele dagen kan ik geen HLN+ artikelen meer lezen op mijn computer en smartphone. Ik heb al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet. Als ik een ‘+’-artikel open, dan krijg ik de boodschap dat dit is voorbehouden aan abonnees

icon

Beste antwoord door Antoon1 24 May 2024, 11:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Sedert enkele dagen kan ik geen HLN+ artikelen meer lezen op mijn computer en smartphone. Ik heb al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet. Als ik een ‘+’-artikel open, dan krijg ik de boodschap dat dit is voorbehouden aan abonnees

@Zoekende Zie hier na 12 dagen nog geen reactie op. Maar is dit voor jou al opgelost ? Zit met hetzelfde. En indien ja, hoe. Alvast bedankt voor je antwoord 😉

Reputatie 7
Badge +3

@Zoekende 

Ik heb dit doorgestuurd naar onze contactpersoon bij DPG media.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 

Je toegang tot HLN+ staat in ons programma correct gekoppeld.

Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar onze contactpersoon.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1

Je toegang tot HLN+ staat in ons programma correct gekoppeld.

Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar onze contactpersoon.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

@GeertC Bedankt. Heeft dit alleen in de HLN app. Op de website HLN na inloggen kan ik de HLN+ gewoon lezen. Hoor het wel. Prettig weekend.

Sedert enkele dagen kan ik geen HLN+ artikelen meer lezen op mijn computer en smartphone. Ik heb al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar dat helpt niet. Als ik een ‘+’-artikel open, dan krijg ik de boodschap dat dit is voorbehouden aan abonnees

Neen, bij HLN zegt men dat ze melding kregen van Proximus dat mijn abonnement moest stopgezet worden (???)

@Zoekende

Ik heb dit doorgestuurd naar onze contactpersoon bij DPG media.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

Dag Geert. Dankjewel hiervoor, ik zal blij zijn als het opgelost is. Ik mis mijn digitale krant, en vond dit juist een meerwaarde aan mijn Proximus abo.

@Zoekende

Ik heb dit doorgestuurd naar onze contactpersoon bij DPG media.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

@ Geert: bij HLN zeggen ze dat ik een GID code nodig heb (wat dat ook moge zijn ???)

@Zoekende 

FYI: Maandag kunnen de PX moderatoren je deze GID code bezorgen door ze bv toe te voegen in het veldje ‘Ticket’ in jouw →  profielinstellingen

@Zoekende

FYI: Maandag kunnen de PX moderatoren je deze GID code bezorgen door ze bv toe te voegen in het veldje ‘Ticket’ in jouw →  profielinstellingen

Ok, bedankt voor de info!

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1

Je toegang tot HLN+ staat in ons programma correct gekoppeld.

Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar onze contactpersoon.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

@GeertC Bedankt. Heeft dit alleen in de HLN app. Op de website HLN na inloggen kan ik de HLN+ gewoon lezen. Hoor het wel. Prettig weekend.

@GeertC Antwoord vandaag ontvangen van HLN klantenservice. Heb abonnementnummer verwijderd. Is in orde nu. Nog bedankt 👍🚐

 

Beste Antoon en Geert,

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.


Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws

@Antoon1

Je toegang tot HLN+ staat in ons programma correct gekoppeld.

Ik heb dit eveneens doorgestuurd naar onze contactpersoon.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

@GeertC Bedankt. Heeft dit alleen in de HLN app. Op de website HLN na inloggen kan ik de HLN+ gewoon lezen. Hoor het wel. Prettig weekend.

@GeertC Antwoord vandaag ontvangen van HLN klantenservice. Heb abonnementnummer verwijderd. Is in orde nu. Nog bedankt 👍🚐

 

Beste Antoon en Geert,

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.


Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws

Dag Pékula en Geert,

Bij mij werkt het nog steeds niet tot op heden.

Beste Geert en Pékula,

 

Het is zonet gelukt om in te loggen door het activatieproces opnieuw uit te voeren.

Bedankt iedereen!