Wist je dat? Er zijn nieuwe Youtube support video's

  • 18 May 2018
  • 2 reacties
  • 814 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Beste forumleden,
We hebben onlangs enkele nieuwe support video’s toegevoegd, onder andere over het gebruik van de MyProximus website, de Wi-Fi hotspots en de nieuwe Wi-Fi Booster.

Bekijk ze allemaal hier 🎥

Geef gerust ook jullie feedback.
Groeten,
Wim

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Mijn broer kreeg deze week glasvezel tot aan het huis. Destijds toen de kleinkinderen nog klein waren hadden we een kinderslot ingesteld. Maar nu hoor ik dat dit nooit gewerkt heeft, ondanks dat die toch op stond. Nadat de glasvezel aangelegd was en de technieker alles had nagekeken, belde mijn broer mij op omdat hij heel dikwijls "blokjes op zijn scherm kreeg. Ik ga dus kijken en nu blijkt dat het kinderslot wel ineens werkt en als mijn broer en vrouw naar een programma wilden kijken dat geblokkeerd werd door een kinderslot dan kregen ze dat programma natuurlijk niet te zien, maar wel die "blokjes" = vakjes waar je je pincode moet ingeven. Maar die kende hij natuurlijk niet meer (oud worden hé).
Nu zit ik met de vraag: heeft die technieker dat dan niet kunnen vaststellen en hoe komt die nu ineens terug actief te staan? Ik weet natuurlijk niet of de technieker die technieker dat op "ja" gezet heeft (zonder te vragen).
Door het heropstarten.

Reageer