De 4 belangrijkste voordelen van een factuur via e-mail

  • 27 March 2018
  • 4 reacties
  • 431 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De wereld is de laatste jaren flink gedigitaliseerd. Informatie zoeken we online op, in plaats van richting de bibliotheek te trekken. We sturen de hele dag door berichtjes naar vrienden en familie. En mailtjes uitwisselen, da’s handiger en sneller dan die klassieke brief. Daarom hebben we al een tijdje de digitale factuur, als alternatief voor de papieren versie.
Lees het hele artikel hier

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als alles klopt en geen klachten ga ik dit ook doen, maar op dit moment met al de problemen nog steeds een papieren versie en geen domiciliëring.
Reputatie 7
Badge +3
Ik hou het voorlopig nog op de papieren factuur omdat ik die overzichtelijker vind en ik heb al jaren een domiciliëring, dus alles wordt tijdig betaald. Maar om te controleren verkies ik de papieren factuur.
Reputatie 7
Badge +4
Sinds jaar en dag een "electronische factuur"; geen probleem wat mij betreft, de details kunnen indien nodig ingekeken worden; wat het Eu Sepa-mandaat betreft tot op heden geen enkel probleem gehad (mijn voorkeur ging/gaat evenwel uit naar de niet meer bestaande Belgische domiciliëring omdat de gebruiker alles zelf in de hand had), in geval van problemen/discussies is het evenwel nog altijd mogelijk "als schuldenaar te vragen de bank de invordering te weigeren of de onvoorwaardelijke teruggave te vragen binnen een termijn van 8 weken"
http://www.sepabelgium.be/sites/default/files/SDD-brochure-version-3-1-Fev2013-nl_0.pdf
Waarom eigenlijk nog via e-mail net zoals bij mijn Bank worden mijn uittreksel ook niet via e-mail verstuurd.

Reageer