Vraag

klacht indienen

  • 19 September 2020
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

 

hoe kan ik een klacht indienen? Ik heb vandaag twee maal gebeld met jullie klantendienst. De eerste maal had ik een vrouw aan de lijn die mij niet echt kon helpen met mijn probleem/vragen en ze heeft gewoon de lijn toegelegd omdat ik bleef doorvragen omdat ik geen gepast antwoord kreeg. De tweede maal ben ik door een man geholpen geweest en die heeft mij op 5 min tijd wel kunnen verder helpen. Ik ben echt niet gediend met de manier waarop die vrouw mij aan de telefoon aansprak. Ben echt heel de tijd beleefd gebleven.


4 reacties

Gewoon best afwachten tot er hier maandag hier iemand terug langskomt van het Proximus forumteam om dit verder te behandelen en je verder te helpen. 

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

Dag Karen,

 

Waarmee had je precies problemen? Dan kunnen we dit hier even voor je nakijken.

Ik had een pay kaartje gekocht voor mijn dochter, en ze had nog maar 4,5 min gebeld en volgens onze account zou ze nog maar 4min kunnen bellen hebben. Ik vroeg de dame hoe dat kwam. Volgens mijn account lijkt het of ze enkel 10 min kan bellen met deze kaart, verder 3,5 GB data heeft en 500 smsjes. en ik vroeg haar waarom we zelf niet konden kiezen wat we met die waarde deden, want uiteindelijk is het belangrijk dat ze ons kan bellen wanneer er iets gebeurd. En dan zei ze dat we dat niet konden kiezen. omdat ik bleef doorvragen omdat ik het concept niet begreep, legde ze gewoon in. Achteraf bleek dus dat dit enkel om de bonus ging, en nadat die bonus op is dan pas begint de waarde te lopen en hier kunnen we dus zelf kiezen aan wat we de belwaarde besteden. Terwijl we volgens de eerste dame dat totaal niet konden. ze zij mij letterlijk, mevrouw ik weet niet van welk tijdperk u bent, maar toen was er wss nog geen data, dus de tijden zijn wel verandert. ik was hier echt niet mee gediend. Ze had ook niet door dat het om een bonus ging. Volgens haar kon ik met die waarde echt maar 10min bellen, ze sprak totaal niet over een bonus bovenop mijn kaart waarde.

Reputatie 7
Badge +3

@Karen DJ  Dit betreft het prepaid gsm-nummer dat ik terugvind in je profielgegevens. Dit betreft een Pay & Go + formule. Hierop zie ik een bonus actief staan van 10 belminuten, 500 sms’jes en 3GB data. Op dit moment werden er hiervan 6 belminuten, 0 sms’jes en 69,1 MB verbruikt. Verder staat er 21 euro belkrediet op. Mijn excuses dat u zo onvriendelijk te woord bent gestaan, dat mag zeker nooit gebeuren. Ik begrijp uw ongenoegen hierover zeker en vast. Mocht je nog vragen hebben, laat je dit via deze weg gerust even weten. Groetjes, Antonella

Reageer