Het grote "Hallo, ik ben..." onderwerp

  • 21 december 2015
  • 71 reacties
  • 7973 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
  • Community Manager
  • 425 reacties
Omdat we hier op een forum allemaal tijd met elkaar doorbrengen, leek het me wel leuk om een topic te hebben waar we onszelf, geheel vrijblijvend, aan elkaar kunnen voorstellen.
Kortom, laat hier even weten wie je bent, waarom je hier bent & wat jou interesseert! Ik ben in elk geval benieuwd!


71 reacties

Reputatie 2
Hallo! Ik ben Joke. Ik werk voor Proximus Innovation en samen met de kanjers van Proximus gaan we wat leven in het forum blazen en Friends of P op poten zetten. Ideetjes zijn altijd welkom!

Ik woon en werk in Frankrijk (tussen Lyon en Grenoble ergens), oui oui, ik hou van technologie en koffie en mijn lief en mijn hond en … heel veel eigenlijk.

Ik leer graag nieuwe mensen kennen, dus je mag mij ALTIJD een berichtje sturen 🙂
Reputatie 2
Ik ben Koen, ik eet vaak met mes en vork en ik pruts graag met technologie. Bij Proximus hou ik mij bezig met innovatie, daarbuiten sleutel ik wat aan oude motoren, loop ik af en toe een rondje rond de kerktoren en amuseer ik mij op de hondenles. Vroeger spendeerde ik veel tijd op forums over RC vliegtuigen en drones (toen een drone nog iets was wat je zelf moest assembleren met wat software en alchemie), vandaag is dat meer naar sociale netwerken verschoven. Oh ja, ik hou ook van foto's maken met oude analoge camera's. En ik heb te veel hobby's, dat ook.

Op dit forum wil ik de mensen ontmoeten die Proximus cool maken: onze klanten, natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +1
Dag iedereen, ik ben William, 57 ondertussen. Nog steeds volop interesse in nieuwe ontwikkelingen. Ik had als één van de eersten Belgacom TV (nu Proximus TV) ondertussen is er veel veranderd in die jaren en Proximus TV vernieuwd nog volop. Dat zal ook wel zo blijven. We blijven het volgen!
Reputatie 6
Badge +4
En om zelf even van wal te steken...

Ik ben Bram & ik werk bij Proximus. Samen met mijn collega's zorg ik ervoor dat binnen het bedrijf voldoende kennis is over sociale media & dat Proximus op een goede manier aanwezig is op diezelfde sociale media (Facebook, Twitter, het forum, etc). In het verleden heb ik nog gewerkt aan producten zoals voicemail, televisie en MyProximus.
Ik wil er dus vooral voor zorgen dat dit forum goed start & dat we er in slagen om met de hele groep mensen die hier aanwezig zijn veel andere forumgebruikers gelukkig maken (bv door te helpen met problemen op te lossen).

Los daarvan ben ik een grote filmliefhebber (soms schrijf ik zelf al eens een artikeltje voor de Skynet website) en als rasechte Gentenaar (inclusief bijhorend accent) ben ik natuurlijk ook supporter van AA Gent 😳

Aangename kennismaking!
Reputatie 7
Badge +6
Hallo iedereen, ik ben Wim en ik werk net als mijn 14.000 andere collega’s bij Proximus. Ons forum werd grondig vernieuwd, en om die reden werd het team met enkele medewerkers uitgebreid. Ook ik ben dus nieuw als community medewerker.

Mijn interesses zijn uitgebreid gaande van alles wat met ICT en internet te maken heeft, over multimedia en reizen, gastronomie en cinema.

Laat ons een frisse, maar vooral een positieve wind doen waaien doorheen het nieuwe forum. Wij van onze kant trachten er zoveel mogelijk aanwezig te zijn voor jullie. We kunnen niet alle problemen oplossen en voor mirakels moet je helaas in Lourdes zijn, maar voor alle andere dingen doen we ons best! Ik ben er alvast klaar voor!
Nu jullie nog 🆒
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben met pensioen en heb vooral interesse voor alles rond Proximus TV. Vooral programma's opnemen is mijn dada.
Verder hou ik heel veel van katten (zoals je aan mijn ondertekening kan zien) 🆒 en doe ik ook geregeld opvang van kittens, voor het asiel.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo, ik ben Walter. Al langer gepensioneerd dan ik wil toegeven, maar nog steeds in alle elecronische renovaties geïnteresseerd, Ik heb PC, laptop, tablet, smartphone en smart TV (waarbij ook nog Chromecast extra), die ik alle 5 intensief gebruik. Ben vooral ook actief op Twitter. Op dit forum echter vooral actief in het TV gebeuren, waar ik het onderste uit de kan wil halen om de gebreken te melden. De laatste maanden helaas een makkie...de fouten stapelden zich op, maar de perspectieven zien er heel rooskleurig uit eens de "bugs" opgelost zijn. Ik blijf dus hoopvol voor het nieuwe jaar en wens iedereen hier hetzelfde toe. Aan het zonder twijfel hard werkend renovatieteam wens ik vooral veel moed en doorzettingsvermogen.:D..
Hallo, ik ben Jan! Ik ben Community Manager voor de Friends of P (www.friendsofp.be) en fan van alles sociale media. Ik vind voetbal tof, games heel tof, speciaalbieren proeven nog toffer en reizen het koffiest.
Ik woon en werk in Brussel en geloof het of niet maar ik vind dat echt een (wait for it...) TOFFE stad.
Vincent, ook gekend online onder het alter ego Fadawah. Ik omschrijf mezelf als 'a digital nomad connecting the tribes of men'. In het dagelijkse leven ben ik community manager bij ANTWERP. POWERED BY CREATIVES., een platform dat designers uit de provincie Antwerpen ondersteunt.

De belangrijkste doelstelling van de mensheid is om de kosmos te bevolken en ik zie artificiële intelligentie als de opvolger van de homo sapiens. Om maar te zeggen dat ik de technologische vooruitgang volledig omarm.

Je mag me altijd toevoegen op facebook.com/vincentbuyssens of naar rechts swipen op Tinder!

Tschüs
Hallo! Ik ben Hassan& ik werk ook bij Proximus waar ik deel uitmaak van het Social Media Team. Yoehoee 🆒
Op dit forum ben ik ook actief als Community Manager. Ik hou van alle sociale media, verre reizen, muziek , film en voetbal.
Uiteraard probeer ik ook de nieuwste technologische ontwikkelingen bij te benen.

Veel plezier op dit forum!
Reputatie 2
Badge
hallo ik ben andy vroeger telenet fan, sinds de laatste +- 4 jaar proximus fan, ik vind ook dat proximus goed bezig is :D

ik zelf heb als hobby laptop en pc herstellen en servers en mensen helpen 🙂
Reputatie 7
Badge +6
In dit topic is het de bedoeling dat je je voorstelt. Discussies over TV e.d. kunnen in andere topics besproken. Bedankt.
Hallo, ik ben Nick, 45 en sinds 2009 bij Proximus. Op dit ogenblik werk ik bij de Business afdeling en probeer ik met mijn team de klanten in ons SE-segment (Small Enterprises) een superieure klantenervaring te geven.
Ik heb ondertussen zo'n twintig jaar ervaring in de telecomwereld en heb een aanzienlijke kennis, vooral op vlak van GSM/Smartphone. Dus als ik hier met iets kan helpen, graag.

Nick
Badge
ik ben rudy, getrouwd en 1 dochter van 7 Jaar
ik ben al jaar en dag klant van Telenet, maar nu de stap gezet naar Proximus omdat wij ook in merksplas een caravan hebben en daar hebben we met telenet wigo bijna geen ontvangst. we hebben daar wel internet maxi van proximus en vinden het redelijk snel. ik ben wegens ziekte rugoperatie's op vervroegd pensioen en daardoor intensief bezig op internet, facebook, twitter enzz
ik heb laptop, tablet,smartphone, smart tv, google chrome cast., netflix 4K abo.
ik hou veel van muziek, films, seires tv kijken.
ik hoop er goed aan te doen naar proximus te komen?
Reputatie 4
Badge +1
ik hoop er goed aan te doen naar proximus te komen?
Ik heb er nog steeds geen spijt van. En kom ook van de concurrent.
Hallo ik ben Bietekwiet

Ik ben 14 jaar
Ik ben geïntresseerd in programeren, linux , solderen, elektronica, computers, oude computers uit elkaar halen en ook memes
Wat ik weet over linux, programeren, computers door zelfstudie en het internet
Ik heb ook dislecxtie 😀
Hallo ik ben Filip, sinds kort klant bij proximus na jaren lang trouwe klant geweest te zijn bij die andere grote telecomprovider in Vlaanderen.
Ik hoop hier op het forum wat info te vinden over de "minder-prangende" vragen die ik heb over mijn producten. Voor dringendere vragen neem ik contact op met de helpdesk.

Groeten!
Reputatie 7
Badge +6
Welkom Filip! Aarzel zeker niet vragen te stellen of op andere topics te reageren als je zo andere kan helpen!
Ik ben Yvan en al jaren een BGC gebruiker, Ik experimenteer graag met technlogie en probeer op die manier ook wat bij te leren. Tot nu heb ik op het forum vooral antwoorden gevonden voor mijn problemen maar deze krijg ik niet getackeled en vandaar een actieve vraag op het forum.
Grt, Y.
Hoi iedereen,
Ik ben Gerdy 49j gepassioneerd technieker in de farma en geen medewerker bij proximus zoals velen hier. Ik ben hier terecht gekomen op dit forum om een antwoord en oplossing te vinden voor mijn probleem namelijk hoe ik simpelweg met pay&go een ongewenst betaalnummer stop zet,iets wat ik blijkbaar zelf niet kan doen maar alleen door contact op te nemen met de klantendienst. Toch zal ik eens enkele topics doornemen om eventueel nog personen tegen te komen die met het zelfde probleem te kampen hadden. Als kanttekening wil ik toch ff mijn ergernis kwijt,iets wat ik volstrekt niet versta namelijk" Hoe is het mogelijk voor zulke grote organisatie zoals proximus met zijn vele medewerkers, technici, IT'ers, communicatie gericht gespecialiseerd personeel en zoveel meer gespecialiseerde medewerkers op alle vlakken het voor ons als klant het zo omslachtig te maken om simpele problemen op te lossen. Men stoot steeds op de veel gestelde vragen,of je hier alles mee kan oplossen???? Ook geraak je nauwelijks aan een e-mailadres zelfs niet langs de voorziene link op de site zelf wat zeer frustrerend is. Ik kan nog wel enkele zeer storende factoren opnoemen die ik hier nu niet zal opsommen. Toch vernoemen dat ik proximus een logge onderneming vind die ze zelf veroorzaakt door hun complexiteit die het creëert vooral voor ons als klant en dat als communicatie bedrijf!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Herman, wij hebben dit reeds doorgegeven aan ons IT team, want we zijn ervan op de hoogte dat dit probleem zich op de V6 decoders gaat voordoen.
(voor zo een zaken zijn wij hier op het Forum aanwezig 😉)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Martin,

Dat YouTube een foutmelding gaat geven via de applicatie op de V6 decoder.
Ik ben in veel te veel geïnteresseerd in alles en nog wat, teveel om op te noemen, maar toch meer naar de technische en praktische kant toe.
Zo van alles uitvissen hoe het werkt maar het eigenlijk echt niet nodig hebben, ken je dat 😉
Badge +1
Hallo, Ik ben Michiel en zit in mijn laatste jaar new media & communication technology. Ik heb veel intresse in nieuwe technologische zaken. Op dit moment ben ik de Microsoft Lumia950 aan het reviewen en hoop dat ik er nog meer ga mogen reviewen.
Hoi iedereen, ik ben Jeroen, born and raised in het zuiden van Limburg, waar de appel niet ver van de boom valt. Naast m'n dagtaak als IT-er ben ik één van de Friends of P. M'n interesses liggen vooral bij online en retro gaming, muziek en gezellig onder vrienden leuke dingen doen (gezelschapspellen spelen, concertjes, degustaties, ...) .

Reageer