Het grote "Hallo, ik ben..." onderwerp

  • 21 December 2015
  • 72 reacties
  • 9384 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Omdat we hier op een forum allemaal tijd met elkaar doorbrengen, leek het me wel leuk om een topic te hebben waar we onszelf, geheel vrijblijvend, aan elkaar kunnen voorstellen.
Kortom, laat hier even weten wie je bent, waarom je hier bent & wat jou interesseert! Ik ben in elk geval benieuwd!


This topic has been closed for comments

72 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Ja, juist daarom, Je "verlaat" PX niet maar de geldelijke bluts + buil is een stuk minder ...:-D

Dan moet je hierboven nog eens goed "IK BEN HIER vooral OM..." lezen.

1. Het is niet omdat ik verander dat de discriminatie stopt.
2. Ook bij Scarlet wordt op deze manier gediscrimineerd.
3. Scarlet = Proximus

Het geld op zich is gelukkig nog het minste van mijn zorgen. Vroegen ze mij €200/maand voor 50/5, ik zou ze wellicht zelfs betalen.
goh .. op wat wacht ge dan nog om naar Telenet over te stappen ? Voor dat geld haalt ge volgens hun reclame gladjes 150 Mbps !!
Volgens uw reacties hebt ge een punt voor wat PX betreft maar de logische overgangsstap wilt ge niet zetten ? vreemd hoor !
Reputatie 5
Badge +1
goh .. op wat wacht ge dan nog om naar Telenet over te stappen ?

Telenet is hier niet beschikbaar, net zo min als alle andere (courante) alternatieven die mij meer dan 6Mbps zouden kunnen bieden.
Toch kunnen ze mij voor dat geld ook bij Proximus niets beters bieden.
TV Vlaanderen Digitaal ...;)
Reputatie 5
Badge +1
TV Vlaanderen Digitaal ...;)

Het valt mij op dat u mij viseert en daar hou ik niet zo van. Verder staat er nooit relevante of helpende informatie in uw antwoorden, en het antwoord in bovenstaande post is zelfs ronduit 'dom' te noemen en zegt voor mij al veel over het niveau waarover u beschikt, wat u hier overal ten spijt ook mag beweren. TV Vlaanderen biedt net als Scarlet en andere 'alternatieve' operatoren internet via het telefoonnetwerk beheerd door...... Proximus. Zoek het zelf maar op in al uw kennis want ik ga voorts geen tijd meer steken in het beantwoorden van dergelijk lucullisch allotria dat uit uw mond blijft komen. 'n goeienacht en 'n leuk leven
Aan al die medewerkers van Proximus :

don't you think it's time to deliver ( answers to our questions) ?



Louis Lagae 27 jan 16 1:16
algemene vraag aan al die Proximus medewerkers (van alle soorten) op dit forum.:

Isn't it not about time to DELIVER answers to our questions ?
Reputatie 7
Badge +6
In dit topic is het de bedoeling dat je je voorstelt. Discussies over TV e.d. kunnen in andere topics besproken. Bedankt.
Hallo

Ik ben jonathan en altijd up to date wat ict betreft. Zelf studeerde ik informaticabeheer. IK werk in de veiligheidssector. Mijn vrouw noemt me haar nerd.
Ik vind dat proximus heel goed haar werk doet op vlak van telecomunnicatie internet en tv.
Hi,ik ben Cereal Killer..ben 45 jaar en woon in Limburg
Hallo, Ik ben met pensioen en heb dit forum juist ontdekt omdat ik op zoek was naar eindtijd veranderen opnames,
hou van fietsen en wandelen.
...
Edit Wim: Wat wil je ons vertellen, stefooye?
hallo ik ben Kevin ik ben een bezig bijtje ook met het spelen van spellekens op gsm woehahaha , buiten met gsm spelen doe ik ook nog ander werk.Werken in een winkel dhz materialen. Verder vul ik mijn vrije tijd met vrijwillig radio maken op lokale zender en fietsen heel goed voor de gezondheid hé dus met veel bezig maar altijd met de nodige 😃.
Reputatie 3
Badge
Hallo!
Ik ben Kristof & ik werk ook bij Proximus waar ik deel uitmaak van het MyProximus team.
Veel plezier op dit forum!
ik word te oud voor technische zaken dus ik heb hulp nodig...
Reputatie 3
TIP: deze kan je ook krijgen aan huis indien je dit wenst, surf naar https://proximus.be/happyhouse
Omdat we hier op een forum allemaal tijd met elkaar doorbrengen, leek het me wel leuk om een topic te hebben waar we onszelf, geheel vrijblijvend, aan elkaar kunnen voorstellen.
Kortom, laat hier even weten wie je bent, waarom je hier bent & wat jou interesseert! Ik ben in elk geval benieuwd

Ik ben Marie-Jeanne, nickname klosje.
ik ben oud medewerker van Belgacom, ik heb (te) veel hobby's zoals wandelen, reizen, kantklossen, ik werk veel met de pc omdat ik met Poser en Daz poppetjes maak om er dan met paint shop pro mooie kaartjes van te maken.
Ik heb een iPad en nu heb ik mij ook een Huawei Nexus P6 gekocht omdat ik leergierig ben naar al de mogelijkheden met de nieuwe technologie van de smartphone, kortom ik wil met de tijd meegaan al gaat dat niet zo vlot meer als wanneer je een puber bent.
Met vriendelijke groeten,
Marie-Jeanne
Hallo, ik ben Nick, 45 en sinds 2009 bij Proximus. Op dit ogenblik werk ik bij de Business afdeling en probeer ik met mijn team de klanten in ons SE-segment (Small Enterprises) een superieure klantenervaring te geven.
Ik heb ondertussen zo'n twintig jaar ervaring in de telecomwereld en heb een aanzienlijke kennis, vooral op vlak van GSM/Smartphone. Dus als ik hier met iets kan helpen, graag.

Nick
Reputatie 1
Badge
ik ben rudy, getrouwd en 1 dochter van 7 Jaar
ik ben al jaar en dag klant van Telenet, maar nu de stap gezet naar Proximus omdat wij ook in merksplas een caravan hebben en daar hebben we met telenet wigo bijna geen ontvangst. we hebben daar wel internet maxi van proximus en vinden het redelijk snel. ik ben wegens ziekte rugoperatie's op vervroegd pensioen en daardoor intensief bezig op internet, facebook, twitter enzz
ik heb laptop, tablet,smartphone, smart tv, google chrome cast., netflix 4K abo.
ik hou veel van muziek, films, seires tv kijken.
ik hoop er goed aan te doen naar proximus te komen?
Reputatie 4
Badge +1
ik hoop er goed aan te doen naar proximus te komen?
Ik heb er nog steeds geen spijt van. En kom ook van de concurrent.
Hallo ik ben Bietekwiet

Ik ben 14 jaar
Ik ben geïntresseerd in programeren, linux , solderen, elektronica, computers, oude computers uit elkaar halen en ook memes
Wat ik weet over linux, programeren, computers door zelfstudie en het internet
Ik heb ook dislecxtie 😀
Hallo, ik ben Michael en ben al jaren klant bij proximus, ook via mij ouders. Nog maar heel weinig problemen gehad en alles is heel duidelijk.
Ik kijk thuis tv via het draadloze systeem en werkt heel goed!
Ook de app is een ware zegen!
Ik hou me graag op de hoogte van de nieuwigheden van de verschillende app's en online.
Hallo
Ik ben Michiel,

Ik heb een vraagje ivm het verhoogd aantal megabytes in je mobiele data pakket. Door het wegvallen van de roamingkosten is de totale kost iets verhoogd op de rekening, zijn de wijzigingen al effectief doorgevoerd ivm een verhoogd datavermogen voor de consument of klopt dit niet?
Hallo, ik ben Tlingit. Ik heb vooral graag dat de dingen werken en wanneer dit het niet doet probeer ik alles uit te vissen tot het wel terug werkt. Via dit forum hoop ik terug wat bij te leren om ervoor te zorgen dat al onze Proximus toepassingen goed werken.
Eigenlijk kort door de bocht, zou Proximus er voor moeten kunnen zorgen dat hun dingen altijd goed werken 😉