Het grote "Hallo, ik ben..." onderwerp

  • 21 December 2015
  • 72 reacties
  • 9384 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Omdat we hier op een forum allemaal tijd met elkaar doorbrengen, leek het me wel leuk om een topic te hebben waar we onszelf, geheel vrijblijvend, aan elkaar kunnen voorstellen.
Kortom, laat hier even weten wie je bent, waarom je hier bent & wat jou interesseert! Ik ben in elk geval benieuwd!


This topic has been closed for comments

72 reacties

Reputatie 6
Badge +4
En om zelf even van wal te steken...

Ik ben Bram & ik werk bij Proximus. Samen met mijn collega's zorg ik ervoor dat binnen het bedrijf voldoende kennis is over sociale media & dat Proximus op een goede manier aanwezig is op diezelfde sociale media (Facebook, Twitter, het forum, etc). In het verleden heb ik nog gewerkt aan producten zoals voicemail, televisie en MyProximus.
Ik wil er dus vooral voor zorgen dat dit forum goed start & dat we er in slagen om met de hele groep mensen die hier aanwezig zijn veel andere forumgebruikers gelukkig maken (bv door te helpen met problemen op te lossen).

Los daarvan ben ik een grote filmliefhebber (soms schrijf ik zelf al eens een artikeltje voor de Skynet website) en als rasechte Gentenaar (inclusief bijhorend accent) ben ik natuurlijk ook supporter van AA Gent 😳

Aangename kennismaking!
Reputatie 7
Badge +6
Hallo iedereen, ik ben Wim en ik werk net als mijn 14.000 andere collega’s bij Proximus. Ons forum werd grondig vernieuwd, en om die reden werd het team met enkele medewerkers uitgebreid. Ook ik ben dus nieuw als community medewerker.

Mijn interesses zijn uitgebreid gaande van alles wat met ICT en internet te maken heeft, over multimedia en reizen, gastronomie en cinema.

Laat ons een frisse, maar vooral een positieve wind doen waaien doorheen het nieuwe forum. Wij van onze kant trachten er zoveel mogelijk aanwezig te zijn voor jullie. We kunnen niet alle problemen oplossen en voor mirakels moet je helaas in Lourdes zijn, maar voor alle andere dingen doen we ons best! Ik ben er alvast klaar voor!
Nu jullie nog 🆒
Ik ben in veel te veel geïnteresseerd in alles en nog wat, teveel om op te noemen, maar toch meer naar de technische en praktische kant toe.
Zo van alles uitvissen hoe het werkt maar het eigenlijk echt niet nodig hebben, ken je dat 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ik ben met pensioen en heb vooral interesse voor alles rond Proximus TV. Vooral programma's opnemen is mijn dada.
Verder hou ik heel veel van katten (zoals je aan mijn ondertekening kan zien) 🆒 en doe ik ook geregeld opvang van kittens, voor het asiel.
Reputatie 2
Hallo! Ik ben Joke. Ik werk voor Proximus Innovation en samen met de kanjers van Proximus gaan we wat leven in het forum blazen en Friends of P op poten zetten. Ideetjes zijn altijd welkom!

Ik woon en werk in Frankrijk (tussen Lyon en Grenoble ergens), oui oui, ik hou van technologie en koffie en mijn lief en mijn hond en … heel veel eigenlijk.

Ik leer graag nieuwe mensen kennen, dus je mag mij ALTIJD een berichtje sturen 🙂
Reputatie 2
Ik ben Koen, ik eet vaak met mes en vork en ik pruts graag met technologie. Bij Proximus hou ik mij bezig met innovatie, daarbuiten sleutel ik wat aan oude motoren, loop ik af en toe een rondje rond de kerktoren en amuseer ik mij op de hondenles. Vroeger spendeerde ik veel tijd op forums over RC vliegtuigen en drones (toen een drone nog iets was wat je zelf moest assembleren met wat software en alchemie), vandaag is dat meer naar sociale netwerken verschoven. Oh ja, ik hou ook van foto's maken met oude analoge camera's. En ik heb te veel hobby's, dat ook.

Op dit forum wil ik de mensen ontmoeten die Proximus cool maken: onze klanten, natuurlijk.
Badge +1
Hallo, Ik ben Michiel en zit in mijn laatste jaar new media & communication technology. Ik heb veel intresse in nieuwe technologische zaken. Op dit moment ben ik de Microsoft Lumia950 aan het reviewen en hoop dat ik er nog meer ga mogen reviewen.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo, ik ben Walter. Al langer gepensioneerd dan ik wil toegeven, maar nog steeds in alle elecronische renovaties geïnteresseerd, Ik heb PC, laptop, tablet, smartphone en smart TV (waarbij ook nog Chromecast extra), die ik alle 5 intensief gebruik. Ben vooral ook actief op Twitter. Op dit forum echter vooral actief in het TV gebeuren, waar ik het onderste uit de kan wil halen om de gebreken te melden. De laatste maanden helaas een makkie...de fouten stapelden zich op, maar de perspectieven zien er heel rooskleurig uit eens de "bugs" opgelost zijn. Ik blijf dus hoopvol voor het nieuwe jaar en wens iedereen hier hetzelfde toe. Aan het zonder twijfel hard werkend renovatieteam wens ik vooral veel moed en doorzettingsvermogen.:D..
Hallo, ik ben Jan! Ik ben Community Manager voor de Friends of P (www.friendsofp.be) en fan van alles sociale media. Ik vind voetbal tof, games heel tof, speciaalbieren proeven nog toffer en reizen het koffiest.
Ik woon en werk in Brussel en geloof het of niet maar ik vind dat echt een (wait for it...) TOFFE stad.
Hoi iedereen, ik ben Jeroen, born and raised in het zuiden van Limburg, waar de appel niet ver van de boom valt. Naast m'n dagtaak als IT-er ben ik één van de Friends of P. M'n interesses liggen vooral bij online en retro gaming, muziek en gezellig onder vrienden leuke dingen doen (gezelschapspellen spelen, concertjes, degustaties, ...) .
M'n naam is Kris, m'n nickname Racingboy sleur ik al een hele tijd mee. Je kan me op sociale media vinden met de nickname Krisvv. Op snapchat was ik te laat en staat er een streepje tussen (kris_vv).
Werken doe ik bij Proximus maar heb op professioneel vlak niets te maken met dit forum. Ik ben administratief contactpersoon voor businessklanten waar ik insta voor allerhande administratieve vragen en opvolging van bestellingen.
Vrije tijd besteed ik aan sociale media en alles wat met mobiele technologie te maken heeft met een lichte voorkeur voor het merk met het appeltje. Je kan me ook vaak in de bioscoop vinden of gewoon thuis in de zetel terwijl Netflix afspeelt.
Hoi allemaal! Ik ben Arn, student New Media and Communication Technology aan de Howest in Kortrijk. In mijn vrije tijd hou ik me bezig met programmeren (.NET), lockpicking en af en toe wat gamen. Daarnaast zal ik proberen om hier wat reviews te brengen over smartphones en dergelijke
Vincent, ook gekend online onder het alter ego Fadawah. Ik omschrijf mezelf als 'a digital nomad connecting the tribes of men'. In het dagelijkse leven ben ik community manager bij ANTWERP. POWERED BY CREATIVES., een platform dat designers uit de provincie Antwerpen ondersteunt.

De belangrijkste doelstelling van de mensheid is om de kosmos te bevolken en ik zie artificiële intelligentie als de opvolger van de homo sapiens. Om maar te zeggen dat ik de technologische vooruitgang volledig omarm.

Je mag me altijd toevoegen op facebook.com/vincentbuyssens of naar rechts swipen op Tinder!

Tschüs
Reputatie 6
Badge +1
Dag iedereen, ik ben William, 57 ondertussen. Nog steeds volop interesse in nieuwe ontwikkelingen. Ik had als één van de eersten Belgacom TV (nu Proximus TV) ondertussen is er veel veranderd in die jaren en Proximus TV vernieuwd nog volop. Dat zal ook wel zo blijven. We blijven het volgen!
Hallo! Ik ben Hassan& ik werk ook bij Proximus waar ik deel uitmaak van het Social Media Team. Yoehoee 🆒
Op dit forum ben ik ook actief als Community Manager. Ik hou van alle sociale media, verre reizen, muziek , film en voetbal.
Uiteraard probeer ik ook de nieuwste technologische ontwikkelingen bij te benen.

Veel plezier op dit forum!
Reputatie 3
Badge +1
hallo ik ben andy vroeger telenet fan, sinds de laatste +- 4 jaar proximus fan, ik vind ook dat proximus goed bezig is :D

ik zelf heb als hobby laptop en pc herstellen en servers en mensen helpen 🙂
Badge +1
Hallo, ik ben Caroline. Ik ben al een ganse tijd huisvrouw. Dat wil echter niet zeggen dat ik tijd te veel heb 😛. Ik ben secretaris bij onze Rode Kruis-afdeling.
Ik heb veel interesse in wat men de 'exacte wetenschappen' noemt.
Ik zit op Facebook en Twitter.
Mijn voornaamste hobby's zijn lezen, reizen, (in de natuur) wandelen en mij op de computer bezighouden.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo iedereen

Mijn naam is Levi, Technieker bij Proximus (via onderaannemer) in de regio Antwerpen-Waasland.
Ik ga hier proberen mijn steentje bij te dragen door jullie te helpen waar kan.

Als jullie vragen hebben, shoot!

Met Vriendelijke groeten
Techno Turlinckx
Hoi, mijn naam is Jan. Ik ben net de 60 lentes gepasseerd. Ik werk nog steeds (probeer een volledige loopbaan = 45 jaar te halen). Ik ben een verwoed verzamelaar in handtekeningen van bekende personen. Ik heb bij Proximus (skynet) een blog over dit onderwerp http://behaver.skynetblogs.be en ik hoop hier af en toe een vraag om hulp te kunnen stellen bij mijn zoektocht naar Belgische vedetten, oudere en jongere.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo ik ben Tim.

Ik ben er bijna 34, al 11 jaar samenwonend met mijn vriendin en heb 2 kinderen. Door de week werk ik als zelfstandige als hoofd van een machineafdeling in een bedrijf dat verpakkingen en verpakkingsmachines maakt.
Van opleiding ben ik industrieel ingenieur automatisering, en heb een hele sterke interesse in exacte wetenschappen en computerwetenschappen, techniek en talen.
Ik ben hier vooral om mijn beklag te uiten over het feit dat wij al jarenlang gediscrimineerd worden door Proximus. Wij wachten namelijk al meer dan 10jaar op de omschakeling van ADSL naar VDSL(2).
Hoewel dit voor de meesten van jullie al jarenlang een 'vanzelfsprekendheid' geworden is, zijn wij dus de slachtoffers die door Proximus als straatvuil behandeld worden door ons in een hoekje te duwen, uit te melken en te bespuwen als we durven vragen wanneer VDSL beschikbaar zou worden. Wij betalen al jarenlang hetzelfde bedrag als diegenen die wel al over VDSL beschikken, maar een datum geven waarop ook wij (uiteindelijk) aan hogere snelheden dan 700kb/sec kunnen surfen, 1 HD of meer dan 1 SD-kanaal kunnen bekijken - kortom waarop deze jarenlange discriminatie stopt - komt er blijkbaar niet van.
Daarom en daartegen protesteer ik hier, over het ganse internet en wanneer ik de kans maar krijg door de meest negatieve commentaren met betrekking tot Proximus te schrijven en ook zoveel mogelijk andere mensen & collega's te laten weten hoe Proximus ons en andere ADSL-klanten als stront behandeld, tot het moment dat ze beslissen om ons toch naar VDSL om te schakelen. Gewoon omdat ik ze op de lange termijn op deze manier onrechtstreeks minstens evenveel schade wil toebrengen als dat onze investering hen zogezegd 'te veel' zou kosten..
Alhoewel ik uw frustratie begrijp ... waarom niet verder gezocht naar de "dochteronderneming" ?

http://www.scarlet.be/nl/
Die gebruiken wel dezelfde infrastructuur als PX.
Ja maar de prijs is een heel stuk lager .. misschien vindt de betrokkene zich dan minder "bekocht" 😉
Reputatie 5
Badge +1
Zoals ik in een andere draad schreef: Je bedoelt dus die onderneming die sinds februari 2008 deel uitmaakt van PROXIMUS?
Ja, juist daarom, Je "verlaat" PX niet maar de geldelijke bluts + buil is een stuk minder ...:-D