Sticky

Het Forum Team

  • 12 april 2019
  • 12 reacties
  • 892 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Hallo iedereen! In dit topic stellen we graag het (nieuwe) Proximus forum team kort voor! Wie zijn ze? Wat doen ze? Wat drijft hen?

Ik zal hier de kickoff geven: Ik ben Thomas, community manager hier op het forum en afkomstig van Antwerpen. Ik houd me bezig met de goede gang van zaken op het forum en zorg voor een vlotte samenwerking tussen onze forum gebruikers, de moderators & de community managers. De technische ondersteuning laat ik over aan de experts, hoewel ik het soms niet kan laten hier en daar te helpen waar ik kan (I confess 😇 )!

Binnen Proximus houd ik me verder ook bezig met call deflation en data analyse. Buiten Proximus ben ik een echte 'geek' en 'foodie'. Ik houd van technologie, astronomie, geschiedenis, reizen en uit eten. Hier gaat dan ook al mijn tijd naartoe. ☺

In de volgende dagen zullen ook de andere Proximus forum leden zich hier voorstellen!

12 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hallo Thomas,

Bedankt voor deze voorstelling en succes.

Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +3
Hallo iedereen.

Ik ben Thierry, 39 jaar jong en afkomstig van de regio Halle. Ben één van de moderators van het nieuwe forum team.
Sinds 2008 werk ik bij de technische dienst van Proximus in Brussel. Ik help jullie dan ook graag verder met de technische vragen of problemen.
Mijn grootste passie is fietsen. Bijna al mijn vrije tijd gaat naar mijn mountainbike of koersfiets. Dagelijks fiets ik ook door weer en wind naar het werk.

Tot binnenkort. 😉
Reputatie 2
Badge
Thierry, dan zal het vandaag wel één van je hoogdagen zijn met Parijs Roubaix, als je natuurlijk niet moet werken. Ik zou ook graag willen dat dit nieuwe forum eens een goed forum word. De technische dienst heeft mij in het verleden ook steeds kunnen helpen. maar er heeft een periode geweest op het forum dat mensen aanzien werden als pionnen dan als klanten of klanten gewoon mensen die nog geen klant waren en enkel op het forum aanwezig waren. Antoon weet daar nog alles over. Ik hoop dat dit eens een goed forum word.
Reputatie 6
Badge +3
Het was een mooie koers maar zij liever als ik. I hate kasseien 😅 .
Door een nieuwe manier van werken willen we het forum levendiger en beter maken. Met jullie hulp zal dit zeker lukken.
Beste Thomas.Ik ben 44 en heb een technisch diploma.Neem me niet kwalijk dat ik de meeste engelse termen zoals "fodie" ,geek ,down to earth verwerp.Ik ben enkele jaren naar het beroepsopleidingcentrum van de VDAB in Wondelgem geweest i.v.m . industriële automatisering en opleiding voor onderhoudstechnicus.Die coach gebruikte allemaal Engelse termen uit/of juist niet uit het bedrijfsleven.Toen ik 18 was en mijn middelbaar er op zat werd er meer Nederlands gebruikt.Ga naar de dokter en die gebruiken allemaal ingewikkelde woorden waar de patiënt niks van begrijpt.In veel beroepen komen er nieuwe specialismen bij dat zelfs bv.de gewone oude huisarts/of jonge zelfs niet op de hoogte is van de nieuwste behandelingen binnen de kinesitherapie.Het aanbod wordt zo hoog dat er dingen zullen wegvallen.Van alles teveel.Sorry.Maar ik hou het liever gewoon.
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen,
Mijn naam is Charlotte en ikzelf ben de West-Vlaamse van het team.
Ik ben werkzaam op Proximus 2nd line, dus alle expert ticketjes komen onderandere bij mij terecht.

Ik sta jullie graag allemaal bij met raad en daad!

Tot snel.

Grtjs,

Charlotte
Hello :)
Mijn naam is Samantha en ik ben afkomstig van Oost-Vlaanderen.
Sinds 2005 werk ik bij Proximus.
Ik ben begonnen op onze klantendienst en dan overgegaan naar onze back-office.
Mijn achtergrond is vooral mobiel, maar ondertussen heb ik ook kennis van de vaste producten.
Dus vragen over administratie, billing, getrouwheidsprogramma, e.d. ... zijn vooral mijn "expertise".

groetjes

Samantha
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,
Ik ben Samuel, net zoals mijn collega Thierry ben ik ook van de regio Halle.
Sinds 2009 werk ik op de technische dienst van Proximus, ik ben ook al ruime tijd actief op het forum en help jullie graag verder met technische problemen.
Reputatie 7
Badge +3
Gegroet allen!

Mijn naam is Wenzel, afkomstig uit regio Aalst, en eveneens benoemd tot één der moderatoren.
Ik werk al enkele jaren in de Telecom-sector, waarvan een groot deel als technieker op de baan bij Proximus. Ondertussen heb ik de weg voor een bureautje ingeruild, en zal je mij in hetzelfde team vinden als Charlotte, Samuel, ...
Je kan dan ook bij mij steeds terecht voor alle technische vragen omtrent je binnen(/buiten)installatie, en alle andere natuurlijk 😉
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Ik ben Hadewych en werk ondertussen 20jaar bij Belgacom/Proximus.
Ik ben begonnen op de storingen en zo doorgegroeid naar de helpdesk waar ik ondertussen geruime tijd ondersteuning geef op internet/tv en telefonie problemen, zowel vaste lijn als GSM. Ik heb ook enkele jaren technische ondersteuning gegeven aan de techniekers op de baan.
Ik ben ook al even bezig op het Forum en blijf jullie als moderator graag zo goed mogelijk helpen bij al jullie vragen.
Reputatie 5
Badge +2
Hey Hey,

Mijn naam is Inge en afkomstig vanuit het Vlaams Brabantse Wezemaal!
Ik werk reeds een 9-tal jaar voor Proximus, eerst via een Externe partner en sinds 2018 intern. Ik ben
begonnen op de telefonische klantendienst en dit in eerste instantie voor mobile, maar op latere termijn
ook voor onze vaste diensten.
Zo stond ik mee aan de wieg van Eva en het uitbouwen van dit support kanaal zoals dit vandaag is.
Ik behandel zowel administratie als technische vragen, maar op dit kanaal zal mijn expertise op de
administratie liggen.

Als je vragen hebt, stel ze ons gerust en wij zetten alles in het werk om jullie te helpen!

Groetjes
Inge

PS :
Goh, voor deze die het willen weten :D
Ik ben eeuwig 29, mama van twins en 1 grote flapuit 😃
Reputatie 6
Badge +2
Hoi iedereen,
Ik ben Tina.
Ooit ben ik begonnen bij de RTT, dan was er de switch naar Belgacom en nu ondertussen (29j later) zijn we Proximus. Jarenlang heb ik klanten info gegeven bij de dienst 1207 en 1204. (nationale en internationale inlichtingen)
Sinds 2012 help ik mee op de klantendienst : Telefonisch klachten oplossen, helper bij Ombudsklachten, antwoorden zoeken voor (admin.) vragen op sociale media en nu dus ook op het Forum. Onze dagen zijn goed en nuttig gevuld bij Proximus.
Mijn thuis is in Hasselt, Ik hou van joggen, wandelen, lezen. Verder is mijn vrije tijd ook gevuld met activiteiten organiseren voor Femma.

Steeds tot uw dienst

Groetjes,
Tina

Reageer