Beantwoord

een man

  • 14 October 2020
  • 5 reacties
  • 328 Bekeken

een man belt bij mij aan en zegt dat hij voor proximus werkt en wil een foto maken van mijn instalatie kan dat zomaar zonder inlichtingen en zonder afspraak bij wie kan ik terecht om dit te checken en die de telefoon opneemt

icon

Beste antwoord door HadewychT 26 October 2020, 10:25

Bekijk origineel

5 reacties

Dat is inderdaad op zijn minst gezegd heel verdacht!

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben zelf ook niet op de hoogte van zo’n bezoeken. Ik ga dit even verder navragen

ik heb vandaag telefoon gehad van iemand die aan de glasvezel wil werken en zegt dat hij in huis moet binnen zijn kan dat zomaar zijn telefoon nr is 04896xxxx

 

Edit : gsm-nrs nooit publiek maken, aangepast door moderator. 

Reputatie 7
Badge +4

Tot nu toe is er niemand die me heeft kunnen bevestigen dat Proximus zo’n huisbezoeken doet. Onze medewerkers moeten zich steeds kunnen identificeren aan de hand van hun badge.

Mijn collega’s zijn dit in ieder geval nog verder aan het onderzoeken. Ik zal ze deze extra info ook nog meegeven. 

Reputatie 7
Badge +4

Ondertussen is bevestigd dat dit wel degelijk kan. Er is in uw regio wel degelijk voorbereidend werk bezig ivm Fiber. Hiervoor kan men ter plaatse komen om een beter zicht op de situatie te krijgen. Onze medewerkers moeten zich wel ten allen tijde kunnen legitimeren aan de hand van hun badge en papieren met extra uitleg.

Reageer