Vraag

Decoder V4


Reputatie 1

Steeds meer problemen met de decoder V4.  Connectie met Bbox 3 via ethernet kabel.

Ik moet regelmatig de decoder opnieuw opstarten. Daarna werkt werkt alles enige tijd OK. Maar na ca 1 week duurt het steeds langer voordat er beeld verschijnt, soms zelfs helemaal niet. Ook worden nieuw opgenomen programma’s niet altijd vermeld in de lijst onder PVR

Afgelopen weekend was de programmagids geheel blanco. Dacht dat dit een storing bij Prorimus was, maar na opnieuw opstarten werkte alles weer normaal. Ik moet nu zeker eens in de 2 weken de decoder heropstarten.

Begrijp dat resetten naar fabrieksinstellingen niet wordt aangeraden. Is dit een bekend verschijnsel?


13 reacties

@vhlucas63 Normaal kunnen de v4 decoders omgeruild worden door een V5C maar dat zal iemand van het proximus forum team zelf dit verder met u moeten bespreken en verder regelen.

Reputatie 7
Badge +3

@vhlucas63 

we brengen dit voor jou in orde je mag me via een privé bericht een e-mailadres en een GSM nr. doorsturen.

We sturen een nieuwe decoder op via bpost. Kan deze morgen geleverd worden?

 

Geert

Reputatie 1

Hartelijke dank voor uw antwoord, maar hoe stuur ik een privebericht?

MVG

Victor

Reputatie 1

En nog een vraag , is het mogelijk de opgenomen programma;s over te zetten op een nieuwe decoder?

MVG

Al de opnames die op de harde schijf van je v4 opgenomen zijn kun niet op de nieuwe decoder overgezet worden.
Het zijn alleen netwerkopnames 60 dagen die kunnen via alle decoders bekeken worden.

privé bericht sturen kan door te klikken op zijn naam → GeertC 

Reputatie 1

Dank voor de snelle reactie en info.

Hartelijke dank

Victor

@vhlucas63 zet mss best ook deze gegevens in je forum privé profiel want ik weet niet of GeertC hier vandaag of morgen nog langskomt op het Forum zodat eventueel andere proximus forummedewerkers dit verder kunnen behandelen voor u.

PS: deze gevraagde privé gegevens in je forum profiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) plaatsen doe je 
terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 1

Beste Martin,

Dank voor alle hulp, ik heb mijn profiel geupdate.

MVG

Reputatie 1

Beste Martin,

Ik heb helaas sinds dinsdag niets meer van Geert vernomen.

Prettig weekend

Ik zie inderdaad dat niemand anders van Proximus dit overgenomen heeft, mss dat GeertC verlof heeft, en zal iemand anders dit moeten overpakken. Indien niemand vandaag nog reageert van Proximus zelf dan zal het pas voor maandag zijn aangezien er tijdens het weekend niemand van Proximus zelf hier op het forum langskomt!

Je zou wel indien je dit wenst kunnen bellen naar de helpdesk en dit kan ook in het weekend op gratis nummer 0800 22 800.

Reputatie 1

Beste Martin

Ik wacht wel tot maandag, de decoder werkt wel zolang ik hem regelmatig heropstart.

Victor

Reputatie 7
Badge +4

Beste Martin

Ik wacht wel tot maandag, de decoder werkt wel zolang ik hem regelmatig heropstart.

Victor

hi, we sturen je hiervoor een nieuwe decoder toe, deze zou nog deze week moeten aankomen

Reputatie 1

Hartelijke dank!

Reageer