bbox 3 v+ geen verbinding met de fiber modem

  • 25 November 2021
  • 43 reacties
  • 503 Bekeken

de fiber kabel ligt al 2,5 jaar binnen het gebouw nu staat er signaal op en hij is binnen gebracht en nu wil hij niet samenwerken met de bbox 3v+ om gek van te worden of bij de it of bij my proximus of bij de klanten service of bij de technieker zit de fout , nou ik vertel je dit gaat no maanden duren wat een zooitje , en elke keer moet ik alles weer op nieuw uitleggen  


This topic has been closed for comments

43 reacties

mss krijg ik dan ook wat gratis films, wie weet :relaxed:

En vooral nog prettige eindejaarsfeesten en een jaar 2022 van geluk en goede gezondheid .

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Ook voor jou een paar filmpjes met dank voor al de hulp altijd :wink: Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

@AntonellaD Heel graag gedaan,  ook bedankt voor de Filmpje trouwens :slight_smile: en voor u ook prettige feestdagen.

Groetjes, Martin.

Nee want mijn pa heeft mij altijd gezegd doe dat nooit :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 Fijn dat de installatie op fiber in orde is gekomen. Ik heb voor jou enkele gratis films geactiveerd op jouw TV-account als tegemoetkoming. Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen om verder na te trekken wat de stand van zaken zijn ivm je fiber aansluiting, dit van zodra ze hier de draad opnemen.  

mss is de bbox zijn wan poort niet geactiveerd geweest

NB: Zelf kun je alleen maar dit proberen → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

heb alles in gevuld thx martin

de technieker gaat opnieuw een afspraak maken om langs te komen 

Voor u ook prettige eindejaarsfeesten 🎄

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 

hierin ga je nu echt wel te ver en we gaan niet meer reageren op jouw berichten

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 Indien onze klanten problemen ervaren, staan we hier altijd paraat om hun verder te helpen. Gelieve echter geen persoonlijke verwijten of beledigingen naar onze medewerkers en andere forum-gebruikers te richten. Mocht dit nog gebeuren, zijn we genoodzaakt je te blokkeren als gebruiker op dit forum.
Indien je nog verder geholpen wenst te worden, kan je dan beknopt je vraag nog even opnieuw stellen? Dan kijken we het graag verder voor je na.
Groetjes,
Antonella
 

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 Ik zie dat de afspraak inderdaad gepland staat voor 22/12/2021 tussen 9u-13u. Hou ons zeker op de hoogte! Groetjes, Antonella

Ik heb opgezegd eind februari dus dan hoef je me ook niet meer te beantwoorden , ik zou nog terug gebeld worden voor de middag, en dat zijn jullie ten voeten uit , afspraken maken en nooit maar dan ook nooit nakomen , dood maar dan ook dood ziek ben ik er van met die prijzen en min 100% klantenservice 

bedankt en tot ziens

 

nou ik ben er klaar voor oog en oor op de gsm gefocust , hij mag komen hoor de TECHNIEKER en FIBER:grinning::heart_eyes:

ik weet niet of ze dit nog doen maar normaal belt de technieker je op een half uur op voorhand.

ik heb fiber hoera 3 mnd moeten wachten op een ingreep van 10 minuten what a waste

maar ze hebben ook goeie dingen gedaan zo als 2 knoppen om dezelfde rekening te betalen goed bezig

 

Dat zal vallen onder de vraag “wat is nieuw” :relaxed:

 

Leuk hoor dat je altijd reageert, maar je reacties lijken  op een die in de politiek zit en die herkozen wil worden , op zich niets mis mee , maar een oplossing of het probleem bloot leggen zal zo niet lukken , maar correct ben je wel , heb je toevallig ook aandelen ?!? 🤩😎😇

Het is geen dating app Martin loves Antonella 🤩😎😇 dito 

Jezus wat een spulletje hier zeg echt niet te geloven . 🤬🤬🤬🤬🤬🤬 

ja dat is zeker zo martin , en dat weten ze ook , maar op 1 of andere manier is dat niet gelukt vanaf 26 oktober , en bij de klantdienst is het elke dag wacht ff ik maak een ticket en vervolgens niets , en ik ben er zo dicht bij nu dat ik natuurlijk nog ongeduldiger word excuus voor dat 

het is nu zo druk , black friday , gratis kado´s,fiber aansluitingen,verlof werknemers dat de wachttijden oplopen tot meer als een maand , dus hierbij wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen goed uiteinde en een HAPPY NEW YEAR .:santa:

analoog tv is echt voorbij begrijp ik daarom is het zeker zo druk ze hebben de online winkel gesloten , en geloof graag dat het nu een beetje vertraging oploopt , maar vergeet de vaste en trouwe klanten niet , die analoogjes kijken al jaren voor niets hahaha LOL ;-)

Volgens mij ben ik de enige die dit mee maakt , nu de stand van zaken , 2 dagen geleden ben ik terug gebeld door T , hij stelde voor om dan alles maar op nieuw te gaan doen , en credit nota ect ect ect , dus 13 okt sluit ik een nieuw contract af voor fiber en koop er iets bij betaal en werk alles helemaal af , krijg je e-mails wanneer ect ect ect , en nu gaan we voor de 2de ronde en ik moet 14 dagen wachten en dan zou ik fiber hebben , wat me nu nog doet twijfelen is dat het weer rond de 13de is ga dadelijk ff kijken als het maar niet op vrijdag valt hahaha 😜 

Reputatie 7
Badge +4

@jeroen201166 Ik zie dat je VDSL2 nog actief staat op je lijn. Ik doe navraag bij mijn collega’s om je afspraken ivm de aansluiting van je fiber even na te kijken. 

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166  dossier 49723545 is volop in behandeling en volgens de info zou er vanaf 10/12/21 een oplossing mogelijk moeten zijn.U gaat hierover dan ingelicht worden.Groetjes,Joel