de fiber kabel ligt al 2,5 jaar binnen het gebouw nu staat er signaal op en hij is binnen gebracht en nu wil hij niet samenwerken met de bbox 3v+ om gek van te worden of bij de it of bij my proximus of bij de klanten service of bij de technieker zit de fout , nou ik vertel je dit gaat no maanden duren wat een zooitje , en elke keer moet ik alles weer op nieuw uitleggen
mss krijg ik dan ook wat gratis films, wie weet
En vooral nog prettige eindejaarsfeesten en een jaar 2022 van geluk en goede gezondheid .
Groetjes, Martin.
FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen om verder na te trekken wat de stand van zaken zijn ivm je fiber aansluiting, dit van zodra ze hier de draad opnemen.
mss is de bbox zijn wan poort niet geactiveerd geweest
NB: Zelf kun je alleen maar dit proberen → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
hierin ga je nu echt wel te ver en we gaan niet meer reageren op jouw berichten
groeten
Tina
Indien je nog verder geholpen wenst te worden, kan je dan beknopt je vraag nog even opnieuw stellen? Dan kijken we het graag verder voor je na.
Groetjes,
Antonella
Ik heb opgezegd eind februari dus dan hoef je me ook niet meer te beantwoorden , ik zou nog terug gebeld worden voor de middag, en dat zijn jullie ten voeten uit , afspraken maken en nooit maar dan ook nooit nakomen , dood maar dan ook dood ziek ben ik er van met die prijzen en min 100% klantenservice
bedankt en tot ziens
ik heb fiber hoera 3 mnd moeten wachten op een ingreep van 10 minuten what a waste
maar ze hebben ook goeie dingen gedaan zo als 2 knoppen om dezelfde rekening te betalen goed bezig
Leuk hoor dat je altijd reageert, maar je reacties lijken op een die in de politiek zit en die herkozen wil worden , op zich niets mis mee , maar een oplossing of het probleem bloot leggen zal zo niet lukken , maar correct ben je wel , heb je toevallig ook aandelen ?!? 🤩😎😇
Het is geen dating app Martin loves Antonella 🤩😎😇 dito
Jezus wat een spulletje hier zeg echt niet te geloven . 🤬🤬🤬🤬🤬🤬
ja dat is zeker zo martin , en dat weten ze ook , maar op 1 of andere manier is dat niet gelukt vanaf 26 oktober , en bij de klantdienst is het elke dag wacht ff ik maak een ticket en vervolgens niets , en ik ben er zo dicht bij nu dat ik natuurlijk nog ongeduldiger word excuus voor dat
het is nu zo druk , black friday , gratis kado´s,fiber aansluitingen,verlof werknemers dat de wachttijden oplopen tot meer als een maand , dus hierbij wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen goed uiteinde en een HAPPY NEW YEAR .
analoog tv is echt voorbij begrijp ik daarom is het zeker zo druk ze hebben de online winkel gesloten , en geloof graag dat het nu een beetje vertraging oploopt , maar vergeet de vaste en trouwe klanten niet , die analoogjes kijken al jaren voor niets hahaha LOL ;-)
Volgens mij ben ik de enige die dit mee maakt , nu de stand van zaken , 2 dagen geleden ben ik terug gebeld door T , hij stelde voor om dan alles maar op nieuw te gaan doen , en credit nota ect ect ect , dus 13 okt sluit ik een nieuw contract af voor fiber en koop er iets bij betaal en werk alles helemaal af , krijg je e-mails wanneer ect ect ect , en nu gaan we voor de 2de ronde en ik moet 14 dagen wachten en dan zou ik fiber hebben , wat me nu nog doet twijfelen is dat het weer rond de 13de is ga dadelijk ff kijken als het maar niet op vrijdag valt hahaha 😜
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.