bbox 3 v+ geen verbinding met de fiber modem

• 25 November 2021
  • 7 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

de fiber kabel ligt al 2,5 jaar binnen het gebouw nu staat er signaal op en hij is binnen gebracht en nu wil hij niet samenwerken met de bbox 3v+ om gek van te worden of bij de it of bij my proximus of bij de klanten service of bij de technieker zit de fout , nou ik vertel je dit gaat no maanden duren wat een zooitje , en elke keer moet ik alles weer op nieuw uitleggen  

7 reacties

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen om verder na te trekken wat de stand van zaken zijn ivm je fiber aansluiting, dit van zodra ze hier de draad opnemen.  

mss is de bbox zijn wan poort niet geactiveerd geweest

NB: Zelf kun je alleen maar dit proberen → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Badge

ja dat is zeker zo martin , en dat weten ze ook , maar op 1 of andere manier is dat niet gelukt vanaf 26 oktober , en bij de klantdienst is het elke dag wacht ff ik maak een ticket en vervolgens niets , en ik ben er zo dicht bij nu dat ik natuurlijk nog ongeduldiger word excuus voor dat 

Badge

heb alles in gevuld thx martin

Badge

de technieker gaat opnieuw een afspraak maken om langs te komen 

Badge

het is nu zo druk , black friday , gratis kado´s,fiber aansluitingen,verlof werknemers dat de wachttijden oplopen tot meer als een maand , dus hierbij wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen goed uiteinde en een HAPPY NEW YEAR .:santa:

Voor u ook prettige eindejaarsfeesten 🎄

Badge

analoog tv is echt voorbij begrijp ik daarom is het zeker zo druk ze hebben de online winkel gesloten , en geloof graag dat het nu een beetje vertraging oploopt , maar vergeet de vaste en trouwe klanten niet , die analoogjes kijken al jaren voor niets hahaha LOL ;-)

Reageer