Wisselen van Flex pakket

  • 18 October 2020
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

  • Practitioner
  • 35 reacties

Ik heb nu nog tot ongeveer 15 november een welkomstpakket (incl korting) met TV, vaste lijn en internet.
Ik zou eigenlijk rond die datum, mijn pakket willen aanpassen zijnde de vaste lijn supprimeren (=nooit gebruikt, heb zelfs geen toestel), alsook mijn Movies en Series willen annuleren. Kan ik dat nu al aanvragen dat dit tegen die die datum gebeurt aub ? (en niet meteen)


5 reacties

Anders moet je in afwachting tot iemand van Pro⌘ zelf hier morgen terug langskomt, al eens kijken of je het via je www.Myproximus.be  account  kunt annuleren

Reputatie 7
Badge +3

@FIWI  Dag,

 

je kunt dit al aanvragen en het laten ingaan op 15/11. Groetjes, Luc

Reputatie 7
Badge +3

@FIWI Indien u wenst kan u dit via deze aanvragen of via het gratis nummer 0800 22800.Groetjes,Joel

Het inbellen via dit nummer kan wel even duren, maar deze keer viel het mee.

Jammer dat er minder chatmogelijkheid is de laatste tijd, ik vind die weg aangenamer. Het duurde soms ook wel even maar ondertussen kun je wel verder werken op je pc en hoor je het als je contact hebt. Dat is iets makkelijker dan aan je telefoon hangen...

@FIWI  Dag,

 

je kunt dit al aanvragen en het laten ingaan op 15/11. Groetjes, Luc

Kan ik dit via een chat of zo aanvragen ? Ik weet ook niet de precieze datum, 17 november denk ik, maar op een factuur van mij, net bekeken, niet vermeld...

Reageer