wie oh wie kan mij helpen????

  • 7 October 2021
  • 8 reacties
  • 133 Bekeken

Ik wou even laten weten dat ik absoluut niet tevreden ben met de klantendienst van Proximus. Niet de personen die mij telefonisch geholpen hebben want deze zijn één voor één heel vriendelijk en behulpzaam. Wel van het logge systemen van de klantendienst. Ik spreek in naam van mijn mama, 79 jaar. Ze heeft al 3 weken geen vaste telefoon meer. Ik heb verschillende keren de klantendienst opgebeld. Ik heb al uren (gisteren van 15u30 tot 18u30) aan de lijn gehangen om het probleem op te lossen. Vandaag ben ik ook bij mama gegaan want men ging mij om 11u contacteren. Ik heb niemand gehoord en heb dan maar zelf weer de klantendienst opgebeld. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Beseffen jullie hoe moeilijk het is om jullie te bereiken? Mijn mama kan onmogelijk naar de klantendienst bellen en alle stappen doornemen vooraleer ze iemand aan de lijn heeft. Dus alles behalve klantvriendelijk! Ik zelf ben gisteren een hele namiddag bezig geweest met de klantendienst en ik heb vandaag mijn werk moeten herschikken om om 11u daar te zijn. Ik ben zo gefrustreerd en kwaad. Hoe is het mogelijk dat we niemand te pakken kunnen krijgen om het probleem op te lossen. Wij betalen wel mooi elke maand de rekening, dan kan je toch wel op z’n minst verwachten dat de service in orde zou zijn. Jullie zitten in zo een machtspositie dat wij, de gewone mens, zo afhankelijk zijn van jullie!! De enige manier om Proximus te bereiken is de klantendienst en heel veel tijd en geduld hebben.


Dank je wel Proximus om een vrouw van 79 zo in de steek te laten.

Dank je wel Proximus om mijn vrije tijd in te palmen met niets als resultaat.

Dank je wel Proximus om mijn frustratieniveau zo hoog te krijgen dat ik nu één blok stress ben.

Wat gaan jullie hier aan doen? Ik wil graag resultaat en niet de boodschap dat het zoveelste (ik ben de tel kwijtgeraakt) ticket is aangemaakt. Groeten, Sophie De Roo


This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Soohie

Dit is inderdaad niet fijn om te lezen en ik kan mij voorstellen dat dit inderdaad voor enorm veel stress zal zorgen. 

Onze oprechte verontschuldigingen voor deze mindere service die u gekregen hebt.

Ik zal je verder helpen. 

Je mag het nummer van je moeder even toevoegen aan je profiel dan meet ik haar lijn even uit. 

 

Groeten,

Geert

P.S.: om me even de situatie voor te stellen; haar vaste lijn heeft altijd gewerkt en ligt nu al 3 weken buiten dienst, klopt dit of gaat dit soms over een nieuwe aanvraag of een verhuis?

Mama is 3 weken geleden overgestapt van Scarlett naar Proximus met behoud van vast nummer. Maar dat is helaas niet gebeurd. Dus moest het oude nummer opnieuw vrijgegeven worden. Ondertussen al heel veel contact gehad met de klantendienst, er werden zeker 3 tickets aangemaakt met de boodschap binnen de 48 uur is het in orde … we zijn ondertussen 3 weken verder. gisteren zou het dan in orde moeten geweest zijn, maar is er blijkbaar een probleem met de modem. Alles stappen ondertussen ondernomen (resetten ed). 
Ze hebben al van alles geprobeerd. Morgen komt er wel een technieker langs. Mss is het dan opgelost. 
mijn frustratie is gewoon dat het zo lang duurt. Dat iedereen wel zijn best doet maar het uiteindelijk ook niet weet. Dat er beloofd wordt om terug te bellen Maar dat dat niet gebeurt. 
dat ik uren verspild heb om steeds opnieuw naar de klantendienst dienst te bellen en dan soms 30min moet wachten. Dat ik verlof moet nemen op mijn werk om er te zijn voor de oproep van Proximus 2e lijns Die dan uiteindelijk niet belt. 
Er staat ook 32€ gefactureerd voor een wissel van telefoonnummer terwijl wij dit eigenlijk niet gevraagd hebben. 
Wanneer je iemand met een hogere functie aan de lijn vraagt kan dat niet (die zitten veilig verstopt, sorry voor mijn cynisme). Het is zo een klantonvriendelijk systeem. Mijn mama kan gewoon niet naar de klantendienst bellen omdat zij al die stappen niet kan uitvoeren, dat is te moeilijk voor haar. Gelukkig kan ik (en mijn vriend) me vrijmaken om dit voor haar te doen. 
dus, met alle respect, ik denk niet dat jij het technisch probleem kan oplossen. Maar kan je mij dan helpen om een klacht neer te leggen en neen niet via de website, want dan kom je ook bij de klantendienst terecht. Messenger en e-mail krijg je de boodschap dat het hele lange wachttijden zijn of dat het niet werkt. Ik postte mijn frustratie ook op de FBpagina van Proximus in de hoop zo wat hulp te krijgen.

ik ben echt niet snel boos maar mijn geduld is echt wel op ik nam zelfs al contact op met testaankoop om op deze manier een klacht neer te leggen, maar ik wacht dit nog eens even af.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Soohie 

Ik hoop eveneens dan dat het morgen door mijn collega in orde gebracht kan worden.

Kan je toch eventueel het tel. nr. vermelden op je profiel, dan kan ik het nr. nog nakijken.

 

Geert

Ik heb het telefoonnummer toegevoegd. 

Een wonder. Mama heeft sinds een uurtje opnieuw haar vaste lijn. 
maar dit verandert niets aan de kwestie dat ik een klacht wil neerleggen. Waar kan ik dit doen? 

Reputatie 7
Badge +3

@Soohie

 Ik heb net het nummer uitgetest en heb contact met je moeder en vriend gehad. 

Aangezien de vaste lijn nu werkt heb ik de geplande interventie voor morgen geannuleerd.

Je moeder zal morgen nog door onze klantendienst opgebeld worden om met haar een compensatie te regelen.

 

Nogmaals onze verontschuldigingen voor dit ongemak dat zich heeft voorgedaan. 

 

 

Groeten

Geert

Ah dus jij was de vriendelijke man waarover mijn vriend het had 😉

dank je wel om het probleem op te lossen!! 

Reputatie 7
Badge +3

graag gedaan! :slight_smile: